מה צריך לדעת על שיקום הפה

מה צריך לדעת על שיקום הפה

לא מעט אנשים מתמודדים עם בעיות שונות הנוגעות אל השיניים שלהם או לחלל הפה. מצב השיניים של האדם יכול להשפיע באופן מהותי על המראה שלו ועל הביטחון העצמי והדימוי העצמי שלו. לא מעט אנשים חשים נבוכים ממראה השיניים שלהם ועל כן, מעדיפים להתרחק כמה שיותר מחברת אנשים ולמעט לחייך, על מנת שהשיניים שלהם לא יחשפו. חשוב מאוד לדעת שכיום ניתן למצוא פתרון לכל בעיה בשיניים או בחלל הפה. רופא שיניים מקצועי ומיומן יבחן את מצב הפה ואת מצב השיניים שלכם ויבנה לכם תוכנית טיפולית שמטרתה היא לשקם את הפה שלכם ולאפשר לכם להנות ממראה שיניים טוב ומשיניים בריאות וחזקות.

שיקום פה נייד או קבוע

בעבר, רופאי השיניים נהגו להציע למטופל שיקום נייד לשיניים שלו. כלומר, שיניים תותבות שמטרתן היא להחליף את השיניים החברות. שיניים תותבות אמורות לתת מענה הן מבחינה אסתטית והן מבחינת יכולת ללעוס אוכל ועוד. השיניים התותבות בנויות באופן שבו ניתן להכניס ולהוציא אותן מהפה בכל עת. אולם כיום, רופאי השיניים מציעים שיקום קבוע לשיניים,  כלומר: השתלת שתלים דנטליים קבועים שמטרתם היא להחליף את השיניים הלא תקינות ולספק את מענה איכותי וטוב לבעיית שיניים חסרות. השתלים הינם קבועים והם מעניקים לכל אדם שבוחר בהם, איכות חיים. כמובן שהרופא צריך לבחון את מצב הפה של האדם ולהעריך את כמות השתלים אשר להם האדם זקוק, והאם יש אפשרות לבצע תותבות על שתלים לשיניים במידת הצורך.

בניית תוכנית טיפולית

על מנת לבנות תוכנית שיקום מתאימה לפה של כל אדם, חשוב מאוד לבחור ברופא שיניים מקצועי ומיומן בתחומו. הרופא צריך לבדוק את מצב השיניים של המטופל ואת מצבו הבריאותי ובהתאם לכך, לבחור את הטיפול המתאים לו ביותר. ככל שרופא השיניים מקצועי ומיומן יותר בתחום ההשתלות ושיקום הפה באופן כללי, הוא יתאים את הטיפול המתאים ביותר לצורך שיקום הפה של המטופל. על כן, אם אתם זקוקים לשיקום פה, כדאי לבחור בלא פחות מרופא השיניים הטוב ביותר בתחום. תהליך שיקום הפה יסייע לכם להנות משיניים בריאות וחיוך יפה.

.

 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
דלקת חניכיים – מניעה ודרכי טיפול בבעיה
דלקת חניכיים היא בעיה שכיחה המשפיעה על אנשים רבים. הבעיה יכולה להתרחש כתוצאה מניקוי יתר של החניכיים,...
קרא עוד »
אוג 01, 2022
סוגי עדשות מגע
עדשות מגע ioptix הן חלק נפוץ ולעתים קרובות הכרחי בחיים עבור אנשים רבים, אך הן יכולות להיות גם די...
קרא עוד »
נוב 13, 2022
איך לשדרג את חיי המין שלכם
שדרוג אמתי של חיי המין זהו דבר שכמעט כל אחד מאתנו חושק בו. אם תדעו כיצד להפוך את חיי המין שלכם להרבה...
קרא עוד »
מאי 04, 2019