תנוחות שינה שממש לא בריאות לכם

תנוחת השינה הטובה ביותר לגוף לרוב תהיה שינה על הגב, שכן כך הגוף יכול להרגיש בנוח ולישון בצורה אופטימלית. .שינה על הצדדים גם יכולה להיות בסדר בעבור חלק מהאנשים. התנוחה הבעייתית ביותר תהיה לרוב שינה על הבטן, אז מובילה ללחצים מיותרים על בית החזה ובכך לנשימה פחות טובה בזמן הנשימה.

לפנייה למוהל יש להשאיר פרטים

אם אתם רוצים לשפר את השינה שלכם ולישון בתנוחה שתטיב עמכם, אז יהיה כדאי לכם להתחיל לפני הכול בכך שתישנו בתנוחה שעושה טוב לגוף שלכם. יהיה כדאי לכם להתנסות בשינה על הגב במידה ועד עכשיו לא יצא לכם לעשות זאת, שכן לאחר שתתרגלו לכך, אנו בטוחים שתוכלו לחוש בשינויים המהותיים על ההרגשה הכללית שלכם,

שינה משפיעה על התפקוד הכללי שלכם

היכולת של השינה להשפיע על הגוף שלכם יכולה לבוא לידי ביטוי בלא מעט מישורים שונים, ולפיכך אתם צריכים לשים לב שאם באמת אתם רוצים להיות פרודוקטיביים בחיי היומיום, אז זה כמובן יהיה קריטי שלא תזניחו את האספקט הזה.

איכות השינה שלכם יכולה להיות מושפעת מהמזרן עליו אתם ישנים, איכות המצעים הנעימים של חברת Frid, המיטה, המצב הנפשי וכמובן שגם המצב הפיזי. כך שעליכם לשים לב שאתם בוחרים שלא לשכוח כל פרט מאלו שהזכרנו על מנת להפוך את השינה שלכם לכמה שיותר טובה כבר בזמן הקרוב. אנו בטוחים שתוכלו לחוש בשינוי המשמעותי והשיפור באיכות החיים שלכם.

תעשו את הדבר הנכון בשבילכם

אנו בטוחים שאתם רוצים לשפר את איכות החיים שלכם ולעשות כל מה שאתם יכולים על מנת להבטיח שאתם תוכלו להרגיש כמה שיותר בנוח בכל פעם שאתם צריכים לקום בבוקר ליום חדש, וזה הרי בוודאי יהיה חשוב לעשות את השינוי הנדרש בשינה שלכם.

תקשיבו לגוף שלכם ותנסו להבין מה אתם יכולים לשפר בדרך שבה אתם ישנים. בין אם מדובר על התנוחה שבה אתם ישנים ובין אם על איכות המזרן, תמיד יהיה כדאי לכם לחשוב על שיפורים שתוכלו לעשות בפן הזה, כמו רכישת כריות שינה של פריד נעימות ונוחות – שכן יש לכך קשר ישיר לדרך שבה אתם מתפקדים מידי יום.

Like this article?

Share on facebook
Share on Facebook
Share on twitter
Share on Twitter
Share on linkedin
Share on Linkdin
Share on pinterest
Share on Pinterest

Leave a comment