האם ניתן לתקן ליקויי שמיעה

לתקן ליקווי שמיעה

אנחנו מכירים ילדים המתמודדים עם לקות שמיעה. ללקות שמיעה המאובחנת באמצעות בדיקות שמיעה חוזרות ונשנות  מן קצוב עד לאבחון הבעיה. קיימות סיבות רבות ללקות שמיעה.  יש לקות שמיעה מולדת המאובחנת מייידית עם לידת התינוק ויש מיעה הנגרמת במשך הזמן בעקבות מחלת אוזניים א תאונה. וגם ככל שמתבגרים קיימת ירידה בשמיעה באופן טבעי חשוב לדעת כי אבחון של לקות שמיעה מתבצעת על ידי בדיקת שמיעה בהפנייה של רופא אף אוזן גרון בלבד ניתן להבחין  כי ילדים הסובלים מדלקות אוזניים חשופים יותר לירידה בשמיעה , יש גם סיבות עצביות, או בעיה בהערבת הקולות אל המקוח לכל אלו יש טיפולים מיוחדים בהתאם ללקות השמיעה האם ניתן לתקן לקות שמיעה ?

> קראו מידע נוסף בלינק http://www.medor.co.il/category/accessibility

האם ניתן לתקן לקות שמיעה?

התשובה היא בוודאות כן. לקות שמיעה ניתן לתקן בהתאם לבעיה כמובן שממנה סובל המטופל קיימים טיפולים רבים עם תוצאות מעולות הגורמות לילדים ומבוגרים להתגבר על לקות השמיעה שלהם בקלות. כמו כן גם במקרים נדירים מאוד שבהם לא מצליחים לטפל  בלקות השמיעה ישנם טיפולים העוזרים להתגבר על הלקות באופן המיטבי ביותר.

טיפולים לטיפול בלקות שמיעה?

הטיפולים תחלקים לשני סוגים בהתאם למהות הליקוי. הטיפול מתחלק בלקות שמיעה קלה עד בינונית ובלקות שמיעה חריפה ביותר לשתי הלקויות האלו יש טיפולים הגורמים למטופל להתגבר על הלקות .

במידה ולמטופל יש בעיה קלה עד בינונית מכשיר שמיעה יפתור את הבעיה  בקלות מכשיר השמיעה הוא אביזר חשמלי המופעל באמצעות סוללה הא מורכב מרמקול שקולט את הצלילים מעביר אותם אל מחשב שמעבד את הצלילים ורמקול  שמעביר את הצלילים אל תוך האוזן בשוק קיימים מגוון רחב מאד של מכשירי שמיעה אך ניתן לומר כי מכשירים אלו מתחלקים לשני סוגים עיקריים מכשיר שמיעה בתוך האוזן ומכשיר שמיעה מחוץ לאוזן. את ההתאמה של המכשיר מתאים אף אוזן גרון

במקרה של לקות שמיעה  חמורה יש טיפל שמתבצע מספר שנים והוא ניתוח של השתלת שתלים לשמיעה. השתלה זו מתאימה החל מגיל שנה.  במקרים של דלקות חוזרות ונשנות יומלץ על ניתוח כפתורים.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מי שומע יותר טוב? נשים או גברים?
על פי מחקרים שנעשו בשנים האחרונות, עולה כי נשים שומעות טוב יותר מגברים. השמיעה של הגבר עשויה להידרדר...
קרא עוד »
דצמ 12, 2019
חטיפי חלבון לפני אימון – למה חשוב לצרוך אותם?
צריכת חטיפי חלבון לפני אימון יכולה להיות מועילה מכמה סיבות, בהתאם למטרות הכושר שלך ולנסיבות...
קרא עוד »
ספט 25, 2023
מה החשיבות של מכשור קוסמטי מתקדם במכון יופי?
אם יש לכם מכון קוסמטיקה כלשהי, חשוב מאוד שתדעי שכיום כדאי מאוד לאבזר את המכון הקוסמטי במכשור המתקדם...
קרא עוד »
ינו 31, 2021