חמאת שיאה – כל האמת מאחורי המוצר הנמכר ביותר

חמאת שיאה - כל האמת מאחורי המוצר הנמכר ביותר

אחד המוצרים הפופולאריים והנמכרים ביותר כיום הוא חמאת שיאה. המוצר הינו שמן מוצק שמפיקים אותו מליבת אגוז השיאה שגדל באפריקה. האגוז מוכר גם בשם קאריטה. המשמעות של המילה הזו היא עץ החיים. החמאה המדוברת מוכרת לאנושית כבר שנים רבות, ובתרבויות מסוימות יש לה מעמד מקודש.

חומצות השומן

חמאת שיאה מכילה חומצות שונן והיא עשירה בוויטמינים. חמאת שיאה מספקת לעור מרכיבים חיוניים ועונה על צרכים שונים שנוצרים.

טיפול בעור יבש – אנשים רבים מתמודדים עם עור יבש. זה יכול להיות בעור הפנים, הידיים, הרגליים וגם פטמות סדוקות. חמאת שיאה מועילה למצבים אלו במידה רבה.

קמטי עור – הקמטים מהלכים אימים על כולנו. אנחנו רוצים להישאר חלקים וצעירים גם כאשר  השנים עוברות ואנחנו קרובים יותר לגיל חמישים מאשר לארבעים… חמאת שיאה מסייעת למיצוק העור, ומביאה לכך שמראה הפנים יהיה צעיר ורענן.

גירויים – גירויי עור הם תופעה קיימת ומוכרת. פריחות, כוויות, אלרגיות, פציעות, חתכים ועקיצות. לכל המצבים הללו תוכל חמאת שיאה להביא תועלת ולסייע בטיפול.

האמת על המוצר

אכן, לא בכדי זוכה חמאת השיאה למקום מרכזי כל כך בקדמת הבמה. אבל לא קל כל כך לצאת ולרכוש חמאת שיאה ולהתחיל ליהנות ממנה. מדוע? בגלל שיש להשיג מגוון רחב של מוצרים שנושאים את השם חמאת שיאה בתוספת מילה נוספת. חמאת שיאה אורגנית, גולמית, מזוקקת וכן הלאה. אז מהי החמאה הרצויה והמועילה? במה לבחור מתוך מבחר האפשרויות הללו?

מוצר יעיל עם איכות גבוהה

חשוב להבין כי ככל שהמוצר קרוב יותר לטבע כך הוא מכיל יותר מרכיבים מזינים. כל תהליך של זיקוק ועיבוד מפחיתים את הערכים הקיימים במוצר, והופכים אותו ממוצר מועיל ובעל יתרונות רבים, למוצר סתמי למדי. לכן בבואכם לרכוש חמאת שיאה להזנת העור חובה להתייחס למילים הנוספות שמתארות את המוצר. ולוודא כי אתם בוחרים מוצר גולמי של חברת אור המדבר, שלא עבר תהליך שמוציא ממנו את כל התכונות המאפיינות את חמאת השיאה. הצבע הצהבהב וגם הריח האופייני לשיאה מספרים לנו על איכות המוצר.

 

 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
דורבן בכף הרגל – מה הפתרון לזה?
אחת הבעיות הנפוצות בקרב ספורטאים ובפרט בקרב רצים לריצות קצרות וארוכות, הן בעיות בכף הרגל שמונעות מהם...
קרא עוד »
נוב 24, 2020
מה מסתתר מתחת לפני השטח ומה אתה בהחלט צריך לדעת על טרמיטים
טרמיטים הם יותר מסתם אוכלי עצים; הם אורגניזמים חברתיים מורכבים המעצבים את המערכות האקולוגיות שבהן הם...
קרא עוד »
אוק 23, 2023
טיפול בקשישים
טיפול בקשישים נחשב לאחד הנושאים החמים והחשובים ביותר בשנים האחרונות. אומנם נכון כי מדובר על נושא שלא...
קרא עוד »
דצמ 22, 2020