איך מתאימים עדשות מגע סקלרליות?

עדשות המגע מציעות לנו פתרונות נפלאים ומקלים מאוד. ואנשים שנאלצו תמיד להרכיב משקפיים או להתמודד עם ראייה בלתי איכותית, מסוגלים כיום להכניס לתוך העין שלהם עדשת מגע איכותית ומותאמת היטב, וליהנות מראייה טובה ומנוחות מקסימלית. אך חשוב מאוד לדעת כי עדשות מגע הן מוצר רגיש מאוד. וזאת מחמת הסיבה הפשוטה – שמדובר על פריט שיש לו נוכחות ממושכת בתוך העין פנימה. והעין שלנו כידוע לכולנו היא אחד האיברים הרגישים והמשמעותיים ביותר עבור כל אחד מאתנו.

סוגים שונים של עדשות מגע

על מנת לאפשר לכל המעוניין להרכיב עדשות מגע עמלים על ייצור ופיתוח מוצרים מתקדמים וייעודיים במיוחד. המטרה היא להציע פתרונות למצבים שונים, ולאפשר לכל אחד להרכיב עדשות מגע חרף לקות הראייה שלו, ולמרות המוגבלות השונות שעשויות להיות בעיניים של אנשים. בין היתר ניתן למנות את העדשות הקשות והרכות, עדשות חד פעמיות חודשיות, יומיות וכן הלאה. כל אלו יאפשרו גם לכם ליהנות מעדשות מגע מתאימות ונוחות שתלווינה אתכם היטב לאורך היום, לראייה איכותית ונוחה.

עדשות מגע סקלרליות

אחד מהסוגים מוכר בשם עדשות סקלרליות. אלו עדשות מגע קשות שהקוטר שלהן נחשב לגדול, העדשה מונחת על הלחמית שנקראת בלועזית סקלרה, ומכאן שמה של העדשה. עדשות אלו מציעות מענה מותאם במצבים מיוחדים. לדוגמה: קרניות מעוותות או בלתי סדירות, יובש ניכר בעין, צילינדר גבוה ועוד. חשוב לציין כי עדשות סקלרליות נחשבות לנוחות מאוד להרכבה, ואפשר גם להרכיב אותן למשך זמן ממושך. בעניין הנוחות יש המשווים אותן לעדשות רכות.

התאמה מדויקת של עדשה

התאמה של עדשות מגע תיעשה תמיד על ידי אופטומטריסטים מומחים בתחום, כמו כן יש מצבים מיוחדים בהם יהיה נכון יותר לפנות אל רופא עיניים מומחה. וזאת כדי לבצע בדיקה מקיפה באשר למצב העין. איתור בעיות, במידה וקיימות כאלו. וכן התאמה מדויקת ככל האפשר של העדשה בהתאם לנתונים. בנוסף לכך חשוב לציין כי משתמשים רבים יאתרו את העדשות הטובות והנוחות ביותר עבורם בשיטת הניסוי והטעיה. כלומר, הם יתנסו בעדשות מסוגים שונים על מנת לזהות מה נוח להם מכולם.
מוזמנים לפנות אל אופטיקה כרמית ולקבל שירות מקצועי בנושא זה!

 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כסא למחשב
היום ניתן למצוא לא מעט עיצובים, סגנונות ודגמים שונים של כסאות למחשב. אין ספק כי כל אחד יכול למצוא את...
קרא עוד »
יונ 19, 2020
הדברת פשפשי המיטה – כל מה שצריך לדעת
הדברת פשפשי המיטה יכולה להיות אחת הפעולות החשובות ביותר שתוכלו לעשות עבור עצמכם. רוב האנשים רוצים...
קרא עוד »
דצמ 11, 2018
לקראת אילו בדיקות להתכונן להריון
אלו מכן שחושבות על בדיקות להתכונן להריון בוודאי תשמחנה לשמוע ולדעת על מגוון הבדיקות השונות אשר...
קרא עוד »
דצמ 18, 2018