4 אפשרויות טיפול ליישור שיניים

טיפול ליישור שיניים

טיפול ליישור שיניים

יישור שיניים היה עד לא מזמן פעולה שהרבה אנשים ניסו להימנע ממנה. בעבר יישור שיניים דרש הוצאה לא מבוטלת שלא כולם יכלו להרשות לעצמם. הרבה לא רצו להוציא סכומים כל כך גדולים למטרה זאת. בנוסף, יישור שיניים הצריך שימוש בפלטות מתכתיות שהיו גדולות ולא נוחות והקנו למטופלים מראה לא אסתטי.

היום יישור שיניים הפך להרבה יותר פופולרי. המחירים של יישור השיניים ירדו ועדיין ממשיכים לרדת בעקבות התפתחות טכנולוגיות חדשות שמוזילות את הטיפול. בנוסף, היום יש הרבה יותר אפשרויות טיפול ליישור שיניים שלא מצריכות גשר קבוע או נראה לעין.

מתי יש צורך ביישור שיניים?

הסיבה העיקרית שאנשים רוצים ליישר את שיניהם היא להרגיש בטוחים יותר בחיוך שלהם. עם זאת, טיפול אורתודנטי יכול גם לשפר את סגירת הלסתות שלך, להפחית את שחיקת השיניים ולעזור בהיגיינת השיניים. התעלמות מבעיות הקשורות לשיניים וסגירת לסתות עשויה להיראות נוחה, אך הטיפול הדרוש כדי לתקן את הדאגות שלך עשוי להיות פשוט יותר ממה שאתה חושב.

הטיפול הקלאסי

פלטות מתכת מסורתיות הן עדיין סוג הפלטה הנפוץ ביותר המשמש לילדים ולבני נוער, אך הן מהוות גם אפשרות למבוגרים, במיוחד לאלה שלא יכולים לחרוג מתקציב.

עם סוג זה של טיפול, קוביות מתכתיות קטנות מודבקות לשיניים ואז מחוברות עם חוט דק, שעובר התאמות ושינויים במרווחי זמן קבועים לאורך הטיפול בכדי ליישר את שיניכם בהדרגה ולתקן את הנשיכה שלכם – מה שהופך את הגשר המתכתי לאפשרות טיפול יעילה ואמינה מאוד.

הגשרים המתכתיים המודרניים הרבה יותר קטנים מפעם ונוחים יותר מתמיד.

פלטות חרסינה

פלטות חרסינה פופולריות בקרב מבוגרים ובני נוער מבוגרים המחפשים אפשרות יעילה עבור יישור שיניים עם מראה פחות ברור. הם מורגשים פחות מסוגי מתכת רגילים מכיוון שיש להם קוביות שקופות או בצבע שן וחוטים בצבע שן אופציונליים.

בעוד שסוגי החרסינה נראים הרבה פחות, הם פועלים בדיוק באותה צורה כמו סד מתכת, ומניבים את אותן תוצאות באותו זמן טיפול, אך המחיר שלהם יהיה יותר יקר.

גשר לינגואלי (פנימי)

גשר פנימי הוא באמת בלתי נראה – גשרים אלו מוכנים בהתאמה אישית והם מתחברים לחלק הפנימי של השיניים, במקום הקדמי. הגשרים האלו מותאמים במאה אחוז כדי לעקוב אחר קווי המתאר האישיים של השיניים שלך, ולהבטיח שהם יהיו נוחים ויעילים ככל האפשר.

עם זאת, מכיוון שהפלטה ממוקמת בסמוך ללשון, לוקח יותר זמן להתרגל אליה והיא עלולה להשפיע על דיבור ואכילה יותר מאשר גשרים רגילים, וזו אחת הסיבות שאנשים רבים בוחרים טיפולים אלטרנטיביים.

קשתיות שקופות

קשתיות שקופות יכולות לספק אלטרנטיבה לגשרים הקבועים מאחר והן שקופות. אך בדרך כלל הן מתאימות יותר לתיקון בעיות אורתודונטיות פחות חמורות. קשתיות שקופות ניתנות להסרה והן כמעט בלתי נראות, אך אם הן לא נלבשות בעקביות או מוסרות מהפה לעיתים קרובות מדי הטיפול לא יעבוד.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
דום נשימה בשינה
שינה טובה ומטיבה, מספקת רעננות לאורך כל שעות היום. כשישנים טוב היום נראה אחרת, המצב הנפשי משתפר והמראה...
קרא עוד »
מרץ 11, 2020
FUE
היום ניתן למצוא לא מעט אנשים, שבוחרים לעבור טיפול של השתלת שיער FUE. מדובר למעשה על טיפול יעיל ואיכותי,...
קרא עוד »
נוב 04, 2020
מיהם עצמאים תשושים ולאילו טיפולים הם זכאים
קשישים עצמאים תשושים הם אנשים מבוגרים שמסוגלים לבצע פעולות יומיומיות שגרתיות, אך מפאת גילם המבוגר הם...
קרא עוד »
יונ 24, 2022