איך לבחור מכשיר שמיעה?

מכשיר שמיעה

מכשיר שמיעה

את סוג מכשירי השמיעה בוחרים בהתאם לרמת ירידת השמיעה, אורח החיים והתקציב של המשתמש. יש להיעזר בקלינאי תקשורת מוסמך, שיערוך לכם בדיקת שמיעה ויתאים לכם מכשיר שמיעה בהתאם לצרכים שלכם.

ככל שמכשיר השמיעה הוא ברמת איכות גבוהה יותר, הוא יקר יותר.

רוצים לנסות מכשיר שמיעה הזעיר בעולם?

עכשיו במכון שמיעה מיני סאונד ניתן להזמין ביקור בית על ידי קלינאי תקשורת. הקלינאי יבצע לכם בדיקת שמיעה בבית גם ידגים לכם את המכשירים על מנת שתרגישו את השיפור בשמיעה. ניתן ליצור איתנו קשר 0772303022

מה מבדיל מכשיר שמיעה זול ממכשיר שמיעה יקר?

ככל שמכשירי השמיעה הם איכותיים יותר, הביצועים שלהם טובים יותר בסביבות שמיעה מאתגרות, כמו מסעדה, קניונים, אירועים רועשים ומקומות רועשים אחרים, ולכן הם יקרים יותר.

במיני סאונד ניתן לרכוש מכשירי שמיעה אחרי ההנחות של קופות החולים. יש 3 רמות איכות למכשירי שמיעה: רמה בסיסית, רמה בינונית ורמה גבוהה (או פרמיום).

הדור החדש של מכשירי שמיעה, כולל מכשירי שמיעה, שהביצועים שלהם מעולים בסביבות שמיעה מאתגרות והם מאפשרים גם למי שסובל מירידת שמיעה חמורה לנהל חיים מלאים ואינטנסיביים. בנוסף, הם גם יכולים להתחבר לסמארטפון, בלוטוס וטלוויזיה, כך שהם משמשים כאוזניות אישיות למשתמש בזמן האזנה לתוכניות טלוויזיה ועוד.

איכות הקול של מכשירי השמיעה החדשים היא מעולה והם אפילו מסננים רעשי רקע, כך שהדיבור יותר ברור, כך שברוב המקרים מומלץ לרכוש משירי שמיעה פרמיום.

איך מתרגלים למכשירי שמיעה?  האם גם מכשירי השמיעה מהדור החדש מרעישים ולא נוחים לשימוש?

מי שמתחיל להרכיב מכשירי שמיעה בפעם הראשונה, יכול להרגיש אי נוחות קלה ויתכן שתהיה לו תקופת הסתגלות למכשירי השמיעה, אבל הם ימצאו שמכשירי השמיעה משפרים את איכות חייהם משמעותית, כך שברוב המקרים, הם לא ירצו להפסיק את השימוש במכשירי השמיעה.

במידה ויש צפצופים או אי נוחות בשימוש במכשירי השמיעה, ניתן ליצור קשר עם קלינאי התקשורת של אודיו סאונד שיכוונן ויכייל את מכשירי השמיעה בהתאם. אם מכשירי השמיעה מחוברים לסמארטפון, אפשר לכוונן את מכשירי השמיעה גם מרחוק, כך שלא חייבים להגיע למכון השמיעה פיזית, כדי לכייל אותם.

איך השימוש במכשירי השמיעה משפר את איכות החיים?

מצב גופני – מכשירי השמיעה עוזרים למשתמש לשמוע יותר ברור, כך שהוא יכול להמשיך ללכת לשיעורי ספורט, אירובי או כל אימון גופני אחר.

מצב נפשי – מכשירי השמיעה גורמים לאדם להיות יותר מעורב חברתית ולקחת חלק בשיחות עם אחרים, כך שזה מונע ממנו לשקוע בדיכאון וגם יכול לעכב או למנוע דימנציה ואלצהיימר.

חיי חברה – מי שסובל מירידת שמיעה, נוטה להתבודד חברתית, כך שבעזרת הרכבת מכשירי השמיעה, הוא יכול לנהל חיים מלאים וגם לקחת חלק באירועים חברתיים.

פתרון בעיות טנטון – במכשירי השמיעה מהדור החדש יש מנגנון להפחתה ונטרול טנטון, שממנו סובלים רבים מאלה שיש להם ירידת שמיעה.

נכתב על ידי אודיו סאונד מכשירי שמיעה audiosound.co.il

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
יסודות לשמירה על איכות הסביבה
בשאיפה שלנו לעתיד בר קיימא, הבנת גורמי המפתח בשמירה על הסביבה היא הכרחית. מאמר זה מתאר היבטים חיוניים...
קרא עוד »
ינו 17, 2024
הסבר על אוטיזם
למידע נוסף אודות טלי אגנור אנחנו שומעים הרבה מאוד על אוטיזם בשנים האחרונות, בין אם זה דרך כתבות...
קרא עוד »
יול 24, 2019
הקיץ שמתקרב לא הביא רק את הקורונה
נכון שאנחנו בדיוק בתחילת הקיץ, למרות שזאת תקופת האביב בישראל אין לנו בדיוק את כל העונות כמו שבאמת הן...
קרא עוד »
מרץ 31, 2020