איזה סוגי מעלונים קיימים

היום ניתן למצוא בארץ לא מעט אנשים שנאלצים להתמודד עם מחלות קשות, כאבי פרקים, קשיי הליכה או נכות. לא פעם הם נאלצים להישען על בני המשפחה או מטפלים, על מנת להתנייד ממקום למקום. אך באמצעות מעלונים המותאמים ספציפית למבנה הגוף שלהם ולסוג המדרגות הקיים בביתם, אנשים אלו יוכלו ליהנות מאיכות חיים גבוהה יותר. אין שום צורך לעבור דירה או לוותר על השימוש בקומה העליונה של הבית, רק בגלל כאבי רגליים או קשיי הליכה. היום ניתן להתקין בכל בית מעלון, שיאפשר לכל אחד לעלות או לרדת במדרגות בצורה עצמאית וללא שום סיוע. זוהי דרך נפלאה לאפשר לכל אחד ליהנות מחופש תנועה בבית ולשפר את איכות החיים.

 

אילו סוגי מעלונים קיימים היום בשוק?

למעשה, ניתן היום למצוא לא מעט מעלוני כיסא, מעלוני מדרגות ומעלוני נכים מסוגים שונים. ההבדל העיקרי בין סוגי המעלונים נעוץ בסוג המדרגות, היות וישנם מעלונים המותאמים לגרם מדרגות ישר, לעומת מעלונים המותאמים לגרם מדרגות המכיל פניות או סיבובים. כמו כן, ישנם מעלונים המותאמים במיוחד לשימוש חיצוני, לעומת מעלונים אחרים המותאמים יותר לשימוש פנימי. מעלונים המתאימים לשימוש חיצוני יהיו עמידים יותר ואף יגיעו עם כיסוי, על מנת לספק הגנה מקסימלית מפני גשם, לחות ואבק. בכל מקרה, כל אחד חייב לבחור לעצמו את המעלון האידיאלי ביותר עבורו, בהתאם למפרט הטכנולוגי שלו, לעיצוב שלו וכמובן למחיר שלו. בנוסף לכך, כדאי לוודא מראש כי המעלון מתאים למשקל ולגובה שלכם, היות וניתן למצוא בשוק סוגים שונים ודגמים מגוונים.

לסיכום, היום ניתן למצוא לא מעט סוגי מעלונים שונים, המגיעים בגדלים שונים, עיצובים מגוונים וכמובן מפרטים טכנולוגיים שונים. חשוב לבחור את המעלון המותאם ביותר לצרכים ולרצונות שלכם.

 

למידע נוסף פנו עוד היום לקבלת ייעוץ והכוונה – פיסגהליפט מעלונים.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
האם ניתן להיפטר מעובש לצמיתות?
תוכלו לזהות את העובש בבתיכם בצורה ברורה יחסית, לעיתים יהיה ניתן לזהות את העובש ויזואלית ב"עזרת" המראה...
קרא עוד »
פבר 26, 2020
פסיכולוג אונליין
בשנים האחרונות חלה עלייה במספר האנשים המבקשים ייעוץ לבריאות הנפש ממקורות מקוונים.העובדה...
קרא עוד »
אוק 11, 2022
איך בוחרים בית אבות בשרון
ההחלטה לשכן קשיש או תשוש נפש היקר ללבכם בבית אבות, איננה החלטה קלה. מדובר בסופו של דבר במקום המנוטרל...
קרא עוד »
ינו 02, 2019