החברה הכי טובה לביטוח בריאות קבוצתי

ביטוח בריאות קבוצתי

לא באמת צריך להתעכב על חשיבותו של ביטוח הבריאות, אך אם ישנו משהו שבהחלט כדאי להתעכב עליו הוא על הדרך שלכם לעשות את הביטוח. האפשרות הראשונה? ביטוח בריאות פרטי. האפשרות השניה וזו המסתמנת כמומלצת יותר? ביטוח בריאות קבוצתי. ביטוח המתבצע בפורמט שכזה מבוסס על עיקרון די פשוט: קבוצה של אנשים הינה בעלת כוח רב יותר בהשוואה לאדם פרטי הדורש בביטוח. בעת שנרכשות פוליסות של ביטוח בצורה מרוכזת, הרי שניתן להשיג מחירים זולים יותר, תוך שהכיסוי הביטוחי המון פעמים נרחב יותר. כשם שחשוב לכם לבחור בביטוח הבריאות האיכותי ביותר, כך גם חשוב לעבוד אל מול החברה הכי טובה כמו פרש קונספט לביטוח בריאות קבוצתי.

איך מוציאים לפעול ביטוח בריאות קבוצתי?

מאחר ומדובר על קבוצה של אנשים ולא על אדם בודד המבקש להיות מבוטח, הרי שפורמט ביטוחי שכזה מאפיין בעיקר קבוצת אנשים המאוגדת תחת קבוצה משותפת. הדוגמא הלקאסית היא קבוצה של עובדים העובדים באותו מקום עבודה, ארגונים שונים כמו ארגוני סטודנטים, ארגוני המורים ולעתים הקבוצה המבקשת לבצע את הביטוח הקבוצתי היא קבוצה שהמשותף לה הוא מועדון לקוחות או צרכנות. באופן זה, כל אדם המצטרף אל הקבוצה הרלוונטית, כמו קליטה במקום עבודה, יכול להצטרף אל פוליסת הביטוח הקבוצתית וליהנות מכל ההטבות הכלולות בה. לא אחת, ישנה אפשרות להרחיב את מעגל המבוטחים עם צירוף של בני המשפחה.

ביטוח קבוצתי עם איכויות של ביטוח פרטי

כיום בישראל לא מעט אנשים מחזיקים בביטוח בריאות פרטי, כאשר המטרה היא ליהנות ממענה איכותי במקרים הנדרשים – מה שלעתים קשה מאד לקבל מהרפואה הציבורית. חשוב לציין כי למרות שמדובר על ביטוח קבוצתי, המרכיבים של הפוליסה שומרים על האיכויות של הביטוחים הפרטיים, ובמקרים רבים אף מתעלים. איך זה קורה? בעת שמגיעה קבוצה גדולה של מבוטחים פוטנציאליים אל חברת הביטוח, הרי שהמטרה היא לקלוט אותם בכל מחיר על מנת ליהנות ממבוטחים נוספים. חברת הביטוח תילחם יותר על קבוצה גדולה מאשר על מבוטח בודד – כך שלא אחת פולסית הביטוח כוללת כיסויים נרחבים יותר, תנאים טובים יותר ומחירים זולים יותר.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
פעילות ODT גם לקבוצות
לא פעם אנחנו עומדים מול צורך להפעיל קבוצה. זה יכו להיות במהלך יום גיבוש, יום עיון או ביום פעילות בבית...
קרא עוד »
ינו 07, 2021
חיסונים לחתולים – אילו חיסונים אסור לכם לפספס
החלטתם לגדל חתולה? עליכם לדעת שחובה לחסן את החתולים אצל וטרינר מומחה מפני מחלות שונות. חיסונים אלו...
קרא עוד »
אוק 31, 2020
ניתוחי חניכיים רגנרטיביים – סוגים
מחלת חניכיים היא מצב חמור ומתקדם הפוגעת בצורה דראסטית בבריאות הפה. עם זאת, כאשר זה מתחיל, אתם עלולים...
קרא עוד »
ינו 21, 2022