כל מה שתרצו לדעת על טיפול בצלוליט

טיפול בצלוליט

על הצטברות השומן הקרויה "צלוליט", בוודאי שמעתם. אולם, האם שמעתם על אפשרויות הטיפול בצלוליט של הלגה רקנטי https://helga.co.il? במאמר זה, נפרט על 3 טכניקות ייחודיות לטיפול בצלוליט.

אז מה בעצם "צלוליט"?

לצלוליט, יש כינוי נרדף: "אפקט קליפת תפוז". העור מקבל גבשושיות, כתוצאה מהצטברות תאי שומן. בדרך כלל, ביחד עם הצטברות הצלוליט, מגיעה גם עלייה במשקל. אחד ממקומות ההצטברות הכי פחות אהוב על הנשים, הוא הבטן. אולם, יש גם אזורים מיועדים אחרים, כמו: שוקיים, ירכיים, זרועות, ועוד.

אילו סוגי טיפול במצבורי "צלוליט" ניתן לקבל?

  1. טיפול באמצעות טכניקת גלי רדיו:

גלי הרדיו, מפרקים את מצבורי הצלוליט, באמצעות הזרמה של גלי חום. גלי החום, חודרים עמוק אל תוך הרקמות, ומזרימים לתוכן אנרגיה מיוחדת אשר מפרקת את מצבורי הצלוליט.

  1. טיפול באמצעות גלי אולטרה סאונד:

גלי האולטרה סאונד המיועדים לטפל בצלוליט, מתחלקים ל3 רמות. גלי האולטרה סאונד, מסייעים לאזור לנקות את עצמו מרעלים, ומתאי הצלוליט.

  1. פיסול מחדש של הגוף:

איך מפסלים מחדש את הגוף? גורמים לגוף להיראות יפה ומחוטב. כיצד זה נעשה? הפיסול נעשה באמצעות תחבושת מיוחדות. את התחבושות המיוחדות, מניחים על מצבורי הצלוליט בגוף. התחבושות, ספוגים במינרלים מיוחדים, שגורמים לכך שהרעלים בגוף מתנקזים בתוך התחבושות. כך, האזור מתנקה ממצבורי הצלוליט, וחוזר לחיטוב הקודם שלו, קרו כאן מידע נוסף על השיטה https://helga.co.il/2018/03/14/מתיחת-פנים-בלי-סכין-מנתחים/.

תוך כמה זמן ישפיעו הטיפולים?

הטיפולים ישפיעו בדרך כלל, תוך 3 חודשים. לאחר הטיפולים, יחזור לעור גם הברק הטבעי שנהרס בעקבות השינויים שעבר העור עקב הצטברות מצבורי הצלוליט. מומלץ בתקופה שלאחר הטיפול, למרוח על הגוף תכשירים שונים, המכילים וויטמינים החיוניים לשיקום הנזקים בעור.

איך שומרים לתמיד על תוצאות הטיפול?

חשוב לעבור טיפול יסודי ומעמיק, שיסייע לגוף להפטר ממצבורי הצלוליט. אולם, אין זה מספיק. איך תשמרו על העור נקי מהצטברות צלוליט? בדרך כלל, הצטברות הצלוליט נגרמה מתזונה לא מתאימה. לכן, לאחר סיום הטיפול, חשוב לשבת עם תזונאית, ולבנות תזונה מתאימה. תזונה שתמנע הצטברות תאי שומן בגוף.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כל מה שרציתם לדעת על מתיחת פנים
מכירים את האמרה אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בו? אם כן נראה כי אין עוד פתגם כל כך לא נכון וכל כך לא מדויק....
קרא עוד »
אוק 14, 2018
היכן ניתן למצוא שותפים לתהליך הורות משותפת?
אנשים רבים אינם מודעים לתהליך ההורות המשותפת. הם עשויים לחשוב שזו דרך לשלב שני משקי בית שונים לאחד. עם...
קרא עוד »
ינו 13, 2023
מיטה מתכווננת – לחווית פינוק ברמה אחרת
מיטה מתכווננת היא קונספט חדש בתעשיית הבריאות. זוהי מיטה המאפשרת למשתמשים להתאים אישית את חווית השינה...
קרא עוד »
נוב 22, 2022