ריח שתן בדשא סינטטי

ריח שתן בדשא סינטטי

ריח שתן בדשא סינטטי

דשא סינטטי הוא פתרון נפלא. מדובר על מענה שמאפשר לנו לחפות משטחים בצורה נאה ומרשימה, וליהנות ממראה ירוק עד – גם בלי צורך להשקות ולכסח את הדשא. אבל מנגד הדשא הזה עלול לצבור לכלוך ופסולת. והניקיון לא תמיד קל. אבל באמצעות כלים מתאימים וציוד הולם, ניתן לנקות את הדשא הסינטטי באופן יסודי, ולשמור על משטח נקי ונעים לשימוש. אך קיים מפגע של ממש שעלול להטריד אותנו בצורה חמורה. והוא – ריח. ריחות לא נעימים שדבקים במקום מסוים עלולים להטריד אותנו מאוד, ולהפר את שלוות הנפש שלנו. במיוחד אם מדובר על ריח של שתן לדוגמה…

ריח לא נעים שנספג בדשא

אנשים רבים מגלים כי הדשא הסינטטי שלהם ספג ריח לא סימפטי. זה שתן של חיית מחמד או ילד שהרטיב במקום. והתוצאה – דשא במראה נפלא, אך עם ריח דוחה. איך מנקים? מה עושים? העובדה שמדובר על משטח לא חלק, אלא שעיר ובעל סיבים, מביא לכך שהניקיון עשוי להיות מורכב ומאתגר. והריח לגמרי לא ממהר להיפרד מהדשא. אז מה עושים? איך אפשר לנטרל ריחות לא נעימים כמו שתן מהדשא הסינטטי?

פירוק המולקולות בצורה מדויקת

כדי לספק מענה להתמודדויות שכאלו נוצר המוצר המיוחד אשר מוגדר כמיקרוביולוגי. המוצר הזה הינו מוצר ייעודי שהמטרה שלו היא זו – נטרול ומניעת ריחות שתן ממשטחים שונים. המוצר פוגע במולקולות שיוצרות את הריח. ומשנה את המבנה שלהם. לאחר שהמבנה שונה הריח מתנטרל ונעלם. הנה, בעזרת המוצר הרצוי ניתן בקלות רבה להשיג את המטרה ולנטרל בצורה יסודית את הריח – אחת ולתמיד.

ניקוי בהקדם האפשרי

אז במקום לכלות אנרגיות על ניסיונות כושלים, במקום להתמודד עם ריחות לא נעימים וחוסר נוחות בכל עת שיוצאים למרפסת או לחצר, כדאי להכיר את הפתרון הזה כמה שיותר מהר. עם המוצר הזה תוכלו לנטרל את הריח במהירות רבה וללא מאמץ רב. שימוש בהתאם להנחיות מאפשר לנו להסיר את הריחות הלא נעימים מהדשא הסינטטי. כמה טוב שיש פתרון מתקדם ונוח למפגע הריחות. כך אפשר להחזיר את הדשא הסינטטי לשימוש הרצוי.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
דפים למניעת הריון – יש דבר כזה?
במידה והחלטת להימנע מכניסה להריון בתקופה הקרובה, דעי כי תוכלי לשלוט בכך בקלות מבלי לשנות את אורח...
קרא עוד »
מרץ 18, 2021
מיטות סיעודיות לכל אחד
לראות קרוב מתחיל לאבד מיכולותיו לקראת זיקנה ונדרש לטיפול סיעודי זו חוויה בהחלט מאוד לא נעימה. מדובר...
קרא עוד »
מרץ 28, 2022
אולטרסאונד ביתי
אולטרסאונד הוא כלי אבחון רפואי, המשתמש בגלי קול כדי ליצור תמונות של פנים הגוף. הוא משמש לאבחון...
קרא עוד »
דצמ 13, 2022