פורמולת הרזיה

פורמולת הרזיה

פורמולת הרזיה

אנשים רבים מחפשים פורמולת הרזיה שתסייע להם להוריד במשקל הרבה אנשים מתחילים דיאטה ללא פורמולת הרזיה אבל קצב הדיאטה לפעמים לא מתקדם בקצב שהם רוצים. תופעה שקורית בהרבה דיאטות היא שלאחר ירידה יפה במשקל, פתאום יש עצירה בירידה משקל. אנשים שנמצאים במשטר דיאטות חמור מאוד מצטערים שמצב כזה קורה זה מרגיז מאוד להיות במשטר דיאטה ולמרות זאת המשקל לא יורד במקרה כזה אומרים להם  אנשים מחפשים פורמולת הרזיה לשפר את חילוף החומרים ותגרום להם שוב לרדת משקל.

 

פורמולות הרזיה מפתיעות

יש למשל פורמולות מפתיעות שגורמות להרזיה אחד הגורמים שמעודדים הרזיה הוא קפאין ניתן למצוא בקפה ושוקולד מריר או בתה ירוק אנשים שצורכים את המוצרים האלה מרגישים שההרזיה שלהם מתרחשת בקצב מהיר יותר. יש גם תוספי תזונה כשמכילים קפאין והם נועדו להיות פורמולה להרזיה קפאין מזרז את חילוף החומרים בגוף, ולכן קפאין נמצא בהרבה פורמולות של הרזיה. מחקרים מראים קפאין גורם לשריפה של שומן גבוהה יותר ב 30% מאשר בדיאטה שלא כוללת קפאין.אבל גם לקפה אם יש תופעות לוואי במיוחד אם צורכים אותו ונותנים אותו לגוף באופן פתאומי ברמה גבוהה

 

תופעות לוואי

אנשים שלא היו רגילים לקפאין וצרכו באופן פתאומי כמות גדולה של קפאין, חוו לפעמים תסמינים שונים כמו תסמינים של חרדה, דופק מואץ, שלשולים בחילות או תופעות נוספות שונות. היום רוב המחקרים אומרים שקפאין ודווקא טוב לבריאות, היום מתייחסים לקפאין כאל אנטי אוקסידנט בריא ביותר. ‏ ניתן לומר שקפאין יכול להיות פורמולת הרזיה לא רעה בכלל, נכון שיש תופעות לוואי למי שלא רגיל אבל גם אנשים שלא היו רגילים לשתות קפה או משקאות אחרים שיש בהם קופאין מגלים כי תופעות הלוואי חולפות די מהר. כך שקופאים יכול להיות תוסף מזון טוב לדיאטה ולהיות חלק מפורמולת הרזיה.

 

כדורי דיאטה רפואיים

 

יש גם מי שבוחרים ממש בכדורי דיאטה רפואיים כמו כדור שנקרא קסניקל נמכר בארץ עם מרשם רופא הוא מגביר שריפה של שומנים במערכת העיכול. גם כדורי דיאטה כאלה צריך לקחת במקביל לתפריט של דיאטה, רק לקחת את התרופה לא יגרום לירידה במשקל, צריך גם לאכול תפריט תזונה שגורמת לירידה במשקל. לא כל אחד יכול לקחת כדור דיאטה אבל את הכדור מקבלים מרופא המשפחה הוא מכיר את הרקע הרפואי שלכם ויכול לשקול אם כדאי לתת לכם את התרופה.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איפה כדאי לעבור טיפול באבנים בכליות?
יש לכם אבנים בכליות וכעת אתם מתלבטים היכן בדיוק יהיה כדאי לכם לעבור את הטיפול? ובכן, יהיה כדאי לכם...
קרא עוד »
ינו 05, 2021
הדברת פשפש המיטה – בוחרים בהדברה ירוקה
אם אתם רוצים לשמור על הבריאות שלכם ושל בני המשפחה, כאשר אתם מחליטים להזמין שירות של הדברת פשפש המיטה,...
קרא עוד »
אוק 17, 2021
איך עובד התהליך של הסרת שיער
היום ניתן למצוא לא מעט אנשים שמתעסקים באופן קבוע בשיער הגוף המיותר שלהם. אידיאל היופי המודרני כולל...
קרא עוד »
אפר 22, 2020