מה זה מורינגה?

ריח שתן בדשא סינטטי

עולם צמחי המרפא מגלגל סכומים עצומים של כסף. ולא לחינם, מדובר על עולם שלם של תוספים ומוצרים שיש בהם מרכיבים נפלאים, כאלו שמביאים בשורה של ממש לצורכים אותם. חלק גדול מצמחי המרפא היו מוכרים וידועים ברפואת המזרח לכל אורך השנים, ואילו בעשרות השנים האחרונות הם חודרים גם לתודעה הציבורית בארצות המערב. והתוספים הללו זוכים לעדנה ולביקוש רב גם כאן בארץ.

מזון על

אחד הצמחים שמוגדרים כמזון על בעל יתרונות בריאותיים עצומים הוא מורינגה. מדובר על עץ אשר מקום גידולו הטבעי הוא באזור טרופיים או חצי טרופיים. לדוגמה, דרום אמריקה, אינדונזיה, הודו ועוד. לאחר שגם בארץ הפנימו כי מדובר על צמח בעל סגוליות עצומה, ניסו להעתיק את הצמח גם הנה. והוא אכן מצליח לגדול ולהתפתח בגולות הארץ באופן משביע רצון. כיום מגדלים אותו באזור הערבה. העובדה כי המוריגנה אינו נחשב לצמח מפונק, וכי יש לו כושר שרידה גבוה, מאפשר לגדל אותו גם בתנאים שונים מארץ המקור שלו.

הערכים התזונתיים ותכונות הצמח

מורינגה הינו מוצר שמכיל בתוכו שפע של מרכיבים בעלי תועלת עצומה. בין היתר הוא מכיל ויטמינים, חומצות יעילות, מינרלים וחלבונים. כמו כן מוגדר המורינגה כצמח נוגד חמצון, אנטי בקטריאלי, אנטי דלקתי ועוד. מול שפע התכונות המדהימות הללו מקבל המורינגה את המעמד הייחודי והבלתי מעורער שלו. והוא זוכה לביקוש רב בכל העולם וגם בארץ. ניתן להיעזר בו עבור מגוון מצבים, לשפר את איכות החיים, לתת מענה לבעיות בריאות, וליהנות מכל הטוב שצמח המורינגה מכיל בחובו.
הצמח מסייע גם בהנקת תינוקות! רוצים לדעת מה הקשר בין מורינגה והנקה?
בקרו באתר של יערות מורינגה.

מוצר איכותי לתועלת מרבית

יש להזכיר כי בענף תוספי התזונה קיימים מגוון מוצרים ברמות איכות שונות. גם בעת שאנו רוצים לרכוש מורינגה, נגלה כי ניתן להשיג מוצרים שונים תוצרת חברות שונות בארץ ובעולם. יש להבין כי קיימים הבדלים משמעותיים בין מוצר אחד למשנהו. וזאת מבחינת איכות המוצר, המרכיבים שלו וכושר הספיגה של המרכיבים הנחוצים בגופנו. מסיבה זו כדאי לברר ולבדוק טרם הקניה, כדי לדעת איזה מוצר יוכל להביא עמו את התועלת הרצויה לנו.
גם חובבי התה ייהנו מהיתרונות של צמח זה!
הקליקו כאן כדי לקרוא עוד על תה מורינגה.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
גללים של חולדה
כל אחד עלול לחזור הביתה באחד הימים ולגלות לחרדתו גללים של חולדה. מדובר ללא ספק באחת ההפתעות הפחות...
קרא עוד »
נוב 20, 2020
5 טיפים למתאמנים מתחילים ממתאמנים מקצועיים
ישנן סיבות רבות לשמירה על כושר וכניסה לשגרת אימונים. כושר גופני טוב מפחית את הסיכוי לחלות בשלל מחלות...
קרא עוד »
מרץ 19, 2019
מה זה דיספראוניה?
דיספראוניה הוא מונח רפואי המתייחס לכאבים מתמשכים או חוזרים שחווים במהלך קיום יחסי מין. כאב זה יכול...
קרא עוד »
ספט 21, 2023