עיבוי שיער קיים

עיבוי שיער

עיבוי שיער

כמה שיער יש לך על הראש? אם הראש שלך מלא בשיער ואתה מרוצה מהמראה שלך – דלג על המאמר הזה. אבל אם אתה מביט במראה, ומתחלחל מכך שהשערות שלך נושרות אט אט, והקרחת תופסת לה מקום של כבוד על הראש שלך – אתה צריך לטפל בעניין. כי זו באמת תופעה לא נעימה שגורמת לתוצאות לא נעימות בכלל. כך שאם הנשירה מתחילה וכמות השיער מדלדלת – חשוב לתפוס את הרגע ולחפש אחר פתרון מתאים ומועיל.

מהן האפשרויות?

יש אפשרויות שונות שמציעות טיפול בהתקרחות. אפשרות אחת היא פניה אל רופא קונבנציונאלי שיציע טיפול תרופתי. מדובר על טיפול שאולי יכול להביא תוצאות, אבל בשטח הוא כרוך גם בתופעות לוואי. מה שמניע מטופלים לא מעטים מלהמשיך את הטיפול הזה. בנוסף ניתן להציע טיפול קוסמטי. מדובר על מענה טיפולי שמאפשר לבצע השתלות שיער. טיפול זה עשוי להועיל, אם כי התוצאה אינה טבעית, וקשה לשער מראש איך יהיה המראה של המטופל לאחר סיום הטיפול.

טיפול טבעי בהתקרחות – האם זה אפשרי?

לנוכח שתי האופציות הראשונות שהוזכרו לעיל, והחסרונות שלהם, חייבים למצוא פתרון מושלם. פתרון כזה שיכול להביא תועלת של ממש ולשנות לטובה את המראה שלנו. כיצד? יש כיום מענה טיפולי טבעי שחותר להביא את המענה שכל כך חיפשתם. חברה מומחית בענף הטיפול הטבעי פיתחה מוצר ייעודי שמכיל בתוכו מגוון מרכיבים אשר מטרתם היא חיזוק שורשי השערות. כאשר מחזקים את השורשים ומעצימים אותם, הם יכולים להוביל לצמיחה מחודשת של שערות.

למי מתאים הטיפול?

טיפול טבעי בהתקרחות הינו טיפול שמתאים לאוכלוסייה מסוימת. מדובר על אנשים בגיל צעיר יחסית, כאלה שלא אבדו עדיין את כל השיער באזור המקריח, ושהתופעה עדיין לא נמשכת על פני שבע שנים. במידה והמטופל מתאים לתנאים הללו, הטיפול הטבעי עשוי להביא לו תועלת עצומה. הוא עתיד לעבור תקופה מסוימת של שימוש עם המוצר הטבעי. בהדרגה  יתחזקו השורשים ותתחיל צמיחה מחודשת של שיער. כמה טוב לגלות כי הנה, האזורים שהלכו והדלדלו מצליחים להתמלא מחדש ולהחזיר למטופלים את המראה הצעיר והבריא!

עוד מידע תמצאו באתר של שורשים טיפול בהתקרחות

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך בוחרים מדרסים?
מדרסים הן אותן רפידות מהונדסות שתוחבים לנעליים ומטרתן לאפשר נוחות איזון, הקלה בעומסים, חלוקת משקל...
קרא עוד »
ינו 05, 2021
פענוח צריכת ספירולינה: המדריך שלך
צא לעולם מזונות העל, וספירולינה ללא ספק תמשוך את תשומת לבך. מעצמת אצות זו הפליגה לאורך מאות שנים, אבל...
קרא עוד »
נוב 20, 2023
דפים למניעת הריון – יש דבר כזה?
במידה והחלטת להימנע מכניסה להריון בתקופה הקרובה, דעי כי תוכלי לשלוט בכך בקלות מבלי לשנות את אורח...
קרא עוד »
מרץ 18, 2021