יישור שיניים שקוף – מה חשוב לדעת

יישור שיניים שקוף

יישור שיניים שקוף

אחד הטיפולים הפופולאריים החשובים ביותר  שקיימים בתחום טיפולי השיניים הוא טיפול יישור שיניים. מדובר בטיפול שמוכר לנו בעיקר בקרב בני נוער, שכן זו הקבוצה השכיחה ביותר שעוברת טיפולים כאלה. אך עם הזמן, אנחנו יכולים לראות, יותר ויותר קבוצות שנוספות טיפול זה, במיוחד לאור העובדה שכיום אפשר לבצע טיפולי יישור שיניים באמצעות כלים שקופים.

הרעיון של טיפולי יישור שיניים שקופים הוא מאוד פשוט, במקום להשתמש בברזלים רגילים, כאלה שניתן לראות אותם בקלות, הרי שאפשר להשתמש היום בכלים הרבה יותר פשוטים, בכלים שקל להציב אותם על השיניים והם לא גורמים נזק אסתטי, אי אפשר להבחין בהם. זו הסיבה, שהרבה מאוד אנשים מבוגרים שלא עברו טיפולי יישור שיניים בילדותם, בוחרים לעבור טיפול זה בשלבים יותר מתקדמים בחיים.

לפני שאנחנו נציג כמה נקודות שקשורות ליישור שיניים באמצעות גשר שקוף לשיניים, חשוב להבהיר שהטיפול כשלעצמו, איננו שונה מהותית מטיפול רגיל, אך הוא נעשה באמצעות כלים הרבה יותר פשוטים, הרבה יותר נוחים. לכן, יותר משתלם לעבור אותו, הוא פחות מפריע לשגרת החיים שלנו.

מה אנחנו צריכים לדעת על טיפול יישור שיניים

הטיפול מתבצע, כאמור, באמצעות אמצעים שקופים, אשר מותאמים ספציפית למטופל. כך למשל, אנחנו יכולים למצוא פלטות שמותאמות עבורו בצורה נקודתית, על פי מבנה הפה והלסתות, ללא ברזלים על גבי השיניים, כאלה שיכולים גם להפריע מבחינה אסתטית וגם להפריע לנו ללעוס, שכן האוכל נתקע בברזלים ועלול לגרום נזק לשיניים.

כל הטיפול עצמו מתבצע על ידי רופא שיניים מומחה בשיקום הפה והלסתות, הוא מתבצע אחרי שהמטופל עובר בדיקות, צילומים, מדידות, וכל מה שנדרש על מנת שיהיה ניתן להשתמש באמצעים השונים בצורה נכונה.

צריך להדגיש עוד, שאותם אמצעים בהם משתמשים לצורך תהליך היישור, הם חזקים ואיכותיים לא פחות מהברזלים עצמם, ועל כן אפשר לסמוך על כך שהם יבצעו את המוטל עליהם ואכן יאפשרו לנו ליהנות משיניים ישרות לאורך זמן, מה שכמובן ישפיע לטובה עלינו, הן מבחינה אסתטית והן מבחינות אחרות, כולל מבחינה יכולת לעיסה.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך תדעו שקיבלתם חוות דעת רפואית טובה?
כיום אי אפשר לנתק את הממסד המשפטי מן הממסד הרפואי. עלינו לזכור כי מדובר בשני ממסדים חשובים ביותר...
קרא עוד »
דצמ 23, 2018
שלבים חשובים להכיר בתהליך חינוך גורי קינג צ'ארלס
כל סוג של גור המגיע אל בית חדש הוא כזה שצריך ללמוד את החוקים של בני הבית. יש כאלה ששמים את הדגש לגבי אי...
קרא עוד »
דצמ 08, 2019
3 טיפולים אפקטיבים בדורבן
אחד המטרדים היותר מציקים שקיימים בכף הרגל בעיקר לאנשים מתבגרים היא תופעת הדורבן בכף הרגל. סיבה זו...
קרא עוד »
נוב 25, 2019