מפת דפיברילטורים

מפת דפיברילטורים

מפת דפיברילטורים

מפת דפיברילטורים הינו פרויקט ייחודי שנועד כדי להציל חיים. מדובר על מפה המציגה את כל המקומות שמחזיקים במכשיר דפיברילטור, אשר נועד כדי להציל את חייהם של אנשים שלוקים במצב של דום לב או פרפור חדרים. במצבים מסוג זה, פעולות החייאה רגילות לא יהיו יעילות מספיק. אך חיבור של הדפיברילטור לבית החזה של המטופל, יכול להציל את חייו.

מדובר על מכשיר נפוץ ויעיל במיוחד, אשר פועל באופן אוטומטי ולמעשה מספק הנחיות פשוטות וברורות, על מנת שכל אחד יוכל לתפעל אותו. יש צורך לחבר את שתי האלקטרודות של המכשיר לחזה של המטופל במיקום מסוים, על מנת שהמכשיר יוכל לבדוק את קצב הלב. במידה והפעילות אינה סדירה, המכשיר יוכל לספק זרם חשמלי ישיר ללב המטופל, דבר שיאפשר ללב שלו לעשות אתחול מחדש ולחזור לפעילות תקינה. אך ישנה חשיבות מכרעת להשתמש במכשיר מהר ככל האפשר, היות וכל דקה שעוברת עלולה לגרום לנזק בלתי הפיך.

פרטים מלאים באתר "איפה דפי?":

https://med-man.co.il/

מפת דפיברילטורים – מדוע חשוב להכיר אותה ומהי חשיבותה?

כאמור, מדובר על מפה שמציגה את כל המיקומים של מכשירי הדפיברילטורים הציבוריים הנמצאים בקרבת מקום המגורים או מקום העבודה שלכם. זוהי דרך פשוטה, נוחה ומהירה להשיג את המכשיר במקרה חירום. ניתן להשתמש במפה כדי לגלות את מיקומו של המכשיר הקרוב אליכם ביותר, על מנת שבמקרה חירום תדעו ישר לאן לפנות.

אנשים רבים אינם מודעים לכך, אך למעשה בכל שנה נפטרים בישראל יותר מ- 3 אלף אנשים, כתוצאה מדום לב. מדובר על גורם התמותה השני במדינה, לכן כדאי לתת על כך את הדעת. הפתרון היעיל ביותר במקרים אלו, הוא מתן שוק חשמלי מכוון ללב של המטופל, מהר ככל האפשר. כדאי לדעת כי כבר כ- 3 דקות מרגע תחילת ההתקף, מתחיל להיווצר נזק מוחי, לכן כל דקה חשובה ועלולה להשפיע רבות על חייו של המטופל.

לסיכום,

מפת דפיברילטורים מהווה את הפתרון היעיל והנוח ביותר עבור כל מי שעלול לסבול מדום לב. זוהי הדרך המהירה ביותר להשיג את המכשיר, על מנת לטפל בחולה ולהעניק לו טיפול ראשוני יעיל ומציל חיים.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
למה כדאי לרכוש מוצרים של חוה זינגבוים
היום ניתן למצוא יותר ויותר נשים, אשר מבינות את החשיבות של מוצרי טיפוח איכותיים ומקצועיים. אם בעבר רוב...
קרא עוד »
ספט 09, 2020
מיינדפולנס למתחילים
עם הדגש הגובר על מיינדפולנס בחיינו, אין זה מפתיע שיש עלייה במספר האנשים שכבר מתרגלים מיינדפולנס....
קרא עוד »
יונ 17, 2022
מה זה מורינגה?
עולם צמחי המרפא מגלגל סכומים עצומים של כסף. ולא לחינם, מדובר על עולם שלם של תוספים ומוצרים שיש בהם...
קרא עוד »
מרץ 04, 2020