אחד החסרונות הגדולים של עולם הרפואה המערבי הוא התורים הארוכים, ההמתנה המייגעת וחוסר היכולת לספק מענה אנושי בזמן.
מכיוון שכך, התפתח שירות רפואי, דרכו תוכלו לקבל מענה מהיר וטוב יותר. שירותי טלרפואה אמנם עדיין נמצאים בתחילת דרכם. אך כבר עכשיו יש לשירות זה יתרונות רבים. כמו כן התפתחות התחום מבטיח לנו שיפורים גדולים מאוד בתחום הרפואה.
מענה לכל גיל
שירותי טלרפואה אמנם מספקים מענה לכל הגילאים, אך האוכלוסייה לה עניין זה חשוב ביותר, היא האוכלוסייה המבוגרת. שעבורם של בדיקה וביקור אצל רופא או בקופת חולים היא מיותרת, כמו כן היא נפוצה יותר בקרב אוכלוסייה זו.
כחלק מהשירות המתקדם, בכל החברות והמוסדות השונים קיימת אפשרות של מענה אנושי בטלפון. כחלק מהתקדמות הנושא, הוקמו גם מוקדים כאלה לצרכים רפואיים הנקראים שירותי טלרפואה.
שלא כמו כל מוקד טלפוני, במוקדים אלו המענה מוגש על ידי אנשים בעלי ידע רפואי נרחב ובעלי ניסיון בתחום. הם בקיאים בכל רזי המקצוע וידעו לתת את המענה הנכון ללקוח והם גם מקבלים את שיחות החירום מלחצני המצוקה.
ייעוץ בעניינים שונים
בשירותי טלרפואה תוכלו לקבל מענה למגוון רחב של שאלות רפואיות:
תוצאות בדיקות – אם אתם מתקשים בהבנת תוצאות הבדיקות שלכם, תוכלו להתקשר למוקד ותקבלו את התשובות עבור בדיקות הדם שלכם, או כל בדיקה אחרת שהתבצעה במכונים הרפואיים.
אבחון לבדיקות עצמאיות – ישנם בדיקות המתבצעות באופן אישי בבית (בעיקר בקרב האוכלוסייה המבוגרת), כמו בדיקות א.ק.ג. במקרים של חשד לאירועי לב שונים. בזמנים אלו, כל שניה חשובה וקריטית. שירות זה נותן לכם את האפשרות לבצע את הבדיקה בבית מבלי לרוץ לבית חולים, תוך זמן קצר תקבלו את התוצאות בטלפון.
ייעוץ – בכל מקרה של הופעת סימפטומים שונים, תוכלו מיד להתקשר ולהיוועץ במומחים של שירותי טלרפואה.