מי המציא את הויאגרה

לויטרה מקורית

הויאגרה פותחה על ידי מחלקת המחקר והפיתוח של חברת פייזר. המטרה המקורית של התרופה הייתה לסייע לחולים שיש להם בעיות של תעוקת חזה ויתר לחץ דם.

גילוי תופעות הלוואי של הויאגרה

במסגרת המחקר קיבלה קבוצה של חולים בריטיים את האופציה להשתמש בכדורים הללו כדי לבחון את האפקטיביות שלהם על נושא לחץ הדם והלב. המטופלים סיפרו כי לכדורים קיימת תופעת לוואי הקשורה לזקפה. לכן מחלקת המחקר והפיתוח בחנה נושא זה לעומק וכך נולדה תרופת הויאגרה. 

עם הייצור, תרופה זו יצרה מהפך בעולם וסייעה לגברים רבים שחוו אין אונות והיה להם רצון עז לשפר את הזקפה כדי ליהנות מיחסי מין מלאים וממושכים.

לאור ההרכב המיוחד וההשלכות של הכדורים הללו, יש לקבל אותם רק באמצעות מרשם מהרופא. חל איסור על נטילת תרופה זו למי שלוקח תרופות להרחבת כלי הדם. 

שימוש בכדורים בייצור מקביל 

על פי כללי הייצור בתחום התרופות, לאורך השנים הראשונות רק הייצרן המקורי פייזר מורשה לייצר זאת. לאחר כמה שנים התרופה הופכת לגנרית ולכן יצרני תרופות נוספים יכולים לייצר את התרופה באופן זהה, תוך שימוש בכל המרכיבים ובכל החומרים הפעילים בדיוק כמו בתרופה המקורית.

הייצור המקביל כולל לא רק כדורים אלא גם סוכריות לעיסה וג'ל וכך כל לקוח יכול לבחור את האופציה הנוחה ביותר עבורו. 

הזמנת החומר הגנרי מחו"ל 

אפשר להזמין באתר האינטרנט את אחת מהאפשרויות הללו (ויאגרה, לויטרה מקורית) וזאת ללא צורך במרשם של רופא. בית המרקחת בהודו מספק לכל לקוח באופן מדויק את התרופה שהזמין בג'ל, סוכריות לעיסה. אם הלקוח בחר באופציה של כדורים, הם יסופקו על פי כמות המיליגרמים שבחר הלקוח ויישלחו בדיסקרטיות מלאה במעטפה אטומה לישראל.

 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך עובד התהליך של הסרת שיער
היום ניתן למצוא לא מעט אנשים שמתעסקים באופן קבוע בשיער הגוף המיותר שלהם. אידיאל היופי המודרני כולל...
קרא עוד »
אפר 22, 2020
סוגי עדשות מגע
עדשות מגע ioptix הן חלק נפוץ ולעתים קרובות הכרחי בחיים עבור אנשים רבים, אך הן יכולות להיות גם די...
קרא עוד »
נוב 13, 2022
שייק פורמולה הרבלייף
שייק הפורמולה של הרבלייף הוא מוצר מאוד פופולרי שקיים כבר הרבה זמן. זהו המוצר הראשון אי פעם של הרבלייף...
קרא עוד »
יונ 13, 2022