מהי ארתרוסקופיה ירך?

ארתרוסקופיה של מפרק הירך היא הליך כירורגי זעיר פולשני הכולל החדרת מצלמה קטנה למפרק וצפייה בחלק הפנימי של המפרק דרך חתך קטן. ארתרוסקופיה של מפרק הירך משמשת לטיפול במצבים כגון דלקת פרקים, דיספלזיה של מפרק הירך ואוסטיאוארתריטיס. זה יכול לשמש גם כדי לאבחן בעיות אחרות עם מפרקים ומבנים שמסביב.

ארתרוסקופיה של מפרק הירך היא הליך הכולל ביצוע חתכים קטנים במפרקי הירך והברך, החדרת מצלמה זעירה דרכם והוצאת העצם או הסחוס החולה מהמפרק. הניתוח יכול להיעשות על הירך או הברך תלוי איזה מהם כואב יותר.

חשוב לעשות את הניתוח אצל רופא מנוסה

ההליך יכול להיעשות בדיוק רב יותר מאשר ניתוח פתוח מסורתי מכיוון שהוא מאפשר למנתחים לראות בתוך המפרק מבלי לבצע חתך בו. ארתרוסקופיה של מפרק הירך נמצאת בשימוש באירופה מאז 1998 ואושרה על ידי מנהל המזון והתרופות האמריקאי מאז 2005 כחלופה לניתוח פתוח לטיפול בדלקת מפרקים בירך

ארתרוסקופיה של מפרק הירך היא הליך כירורגי המשמש לטיפול בכאבי ירך. זה כרוך בהסרה של סחוס פגום ממפרק הירך. ארתרוסקופיה של מפרק הירך היא פרוצדורה חוץ-חולית שנמשכת כ-30 דקות. זה יכול להיעשות על בסיס חוץ, מה שאומר שאתה יכול ללכת הביתה מיד לאחר הניתוח ולחדש את הפעילות הרגילה שלך בהקדם האפשרי.

תשפרו את היכולת שלכם ללכת

הסיבה הנפוצה ביותר לניתוח החלפת מפרק הירך היא דלקת פרקים במפרק הירך, אך ישנן סיבות אחרות כמו שברים או נמק אווסקולרי של ראש הירך שגם עשויות לדרוש ניתוח זה. אם אתם לא רוצים להמשיך לסבול מכאבים, זה הזמן לבדוק אפשרות לביצוע ארתרוסקופיה ירך על מנת שתוכלו להתמודד עם הקושי הזה בצורה יותר טובה בסופו של דבר.

צרו קשר עם ד"ר ליאור לבר >>>

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
שיאצו – מסייעת בטיפול בשלל בעיות
שיאצו זוהי שיטה טיפולית אשר מקורה ביפן והיא ידועה ככזו שיכולה לסייע עם בעיות במערכת העיכול, עמוד...
קרא עוד »
דצמ 16, 2021
מחטבים לאחר ניתוחים פלסטיים
שימוש בביגוד הנכון עם דגש על מחטבים לאחר ניתוח הכרחי לשימור התוצאות וזירוז תהליכי ההחלמה. מחטבים...
קרא עוד »
מאי 19, 2021
שירותי טלרפואה
אחד החסרונות הגדולים של עולם הרפואה המערבי הוא התורים הארוכים, ההמתנה המייגעת וחוסר היכולת לספק מענה...
קרא עוד »
אפר 18, 2021