דיקור סיני למחלות אוטואימוניות

דיקור סיני הוא רפואה סינית עתיקת יומין שנמצאת בשימוש כבר אלפי שנים. זה עוזר להקל על כאבים ודלקות, שיכולים להיגרם על ידי מחלות רבות ושונות. בעבר, דיקור סיני היה טיפול פופולרי מאוד למחלות אוטואימוניות.עם זאת, עם השכיחות הגוברת של מחלות אוטואימוניות ופיתוח טיפולים חדשים, אנשים רבים פנו לטיפולים אלטרנטיביים כגון דיקור סיני. ניתן לייחס זאת למודעות הגוברת לגבי הפרעות אלו ולמספר ההולך וגדל של טיפולים הזמינים לסייע למטופלים.

דיקור סיני הוא טיפול פופולרי למחלות אוטואימוניות רבות כגון דלקת מפרקים שגרונית, טרשת נפוצה, זאבת ואחרות. דיקור סיני למחלות אוטואימוניות היא טכניקת רפואה סינית מסורתית שנמצאת בשימוש במשך מאות שנים. זהו טיפול בטוח ויעיל למחלות אוטואימוניות רבות כגון דלקת מפרקים שגרונית, זאבת, סקלרודרמה, טרשת נפוצה ועוד רבים אחרים.

תשפרו את המצב הבריאותי שלכם

דיקור מסורתי הוא מערכת של רפואה סינית המתמקדת בשימוש במחטים ותרופות צמחיות לטיפול במחלות ספציפיות. הוא מבוסס על התיאוריה שמחלות נגרמות על ידי חוסר איזון באנרגיה של הגוף, אשר לאחר מכן מתוקנים על ידי מניפולציה של חלקים שונים בגוף באמצעות נקודות דיקור. אנשים רבים משפרים את הבריאות שלהם בדרך הזו.

מחקר שנערך לאחרונה מראה כי דיקור סיני יכול לשמש לטיפול בחולים עם דיכאון, חרדה ומצבים נפשיים אחרים. המחקר נערך על ידי חוקרים מאוניברסיטת מישיגן ופורסם ב"The Lancet Psychiatry". התוצאות מראות שדיקור סיני יכול לשמש כטיפול יעיל לאנשים הסובלים מדיכאון, חרדה ומצבים נפשיים אחרים. המשמעות היא שזה יכול להיות כלי שימושי לטיפול בהפרעות אלו במחקרי מחקר עתידיים. טיפול מסורתי בדיקור סיני כרוך בהחדרת המחטים לגוף על מנת לשחרר אנרגיה. מטרת הדיקור היא לרפא את הגוף ולהקל על כאבים.

צרו קשר עוד היום עם דר מארק>>>

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
7 דרכים להימנע מאבנים בכליות
כל אדם, עלול למצוא עצמו נאבק באבני כליה בכל שלב בחיים ובאופן פתאומי. מלבד הכאב העצום הנלווה בעת...
קרא עוד »
נוב 18, 2019
תיקון הליכון חשמלי – כל מה שרציתם לדעת
המודעות לשמירה על הכושר עלתה מאוד בשנים האחרונות. כולנו מודעים לכך כי ישנה חשיבות רבה לפעילות...
קרא עוד »
ינו 10, 2021
דיספאגיה
הפרעת בליעה שמקורה בפגיעה באיזון הנוירולוגי של המוח כתוצאה ממחלות כמו פרקינסון או טרשת נפוצה נקראת...
קרא עוד »
פבר 28, 2022