מינרלים באמצעות תוספי מזון – האם זו הדרך היחידה?

מינרלים בתוספי מזון?

כולנו זקוקים לכמות מינימלית של וויטמינים ומינרלים כדי לחיות בצורה בריאה ומאוזנת יותר. רובינו חיים באורח חיים לחוץ ומתוח, אשר כולל בתוכו שעות ארוכות של עבודה במשרד, עמידה בפקקים מייגעים וכמובן הצורך הבלתי נלאה להספיק את כל המשימות ואת כל המטלות שהצבנו לעצמינו. כתוצאה מכך, רובינו נאלצים לוותר על שעות שינה חשובות, לדלג על ארוחות או להסתפק בג'אנק פוד שאולי משכיח מאתנו את תחושת הרעב, אך בשום אופן לא מזין את הגוף בכל החומרים הדרושים שלו לצורך חיים בריאים ומאושרים יותר. רוב האנשים בעולם המודרני לא מצליחים להשיג כמות מינימלית של שעות שינה רצופות ואיכותיות, הם אינם מגיעים למכסת הירקות והפירות הדרושה לגוף שלהם והם נוטים לזלול מזון שלא מעניק להם שום יתרונות בריאותיים. לכן אין זה מפליא כי אנשים רבים מקפידים ליטול תוספי מזון של בלה נטורה, במטרה להשלים את הפערים התזונתיים שלהם.

מינרלים באמצעות תוספי תזונה – יתרונות מול חסרונות

כאמור, בעידן הנוכחי נורא קשה לשמור על אורח חיים בריא ומאוזן, להקפיד על כמו מינימלית של שעות שינה, פעילות גופנית ותזונה בריאה ונכונה. רובינו מעבירים את היום תוך כדי ריצות ממקום למקום וממשימה אחת לאחרת, כך שאנחנו מגיעים לסוף היום עם הלשון בחוץ. בשלב הזה מאוד קשה לחשוב על תזונה בריאה, היות והגוף ביחד עם המוח זועקים לאוכל מנחם ומשמין יותר. כתוצאה מכך, רוב האנשים בעולם המערבי סובלים מחסרים תזונתיים, למרות שבפועל קיים שפע של פירות וירקות שנגישים לכל אחד בכל עונות השנה. היתרון העיקרי של תוספי התזונה הוא הזמינות שלהם. כל אחד יכול לבלוע כמה כדורים ובכך לספק לגוף שלו את כל מה שהוא זקוק לו, לצורך פעילות תקינה וחיונית יותר. מצד שני, מי שמוכן להשקיע בעצמו ובבריאות שלו – עדיף לו לשלב בתזונה היומיומית שלו כמה שיותר פירות, ירקות ועלים ירוקים.

לסיכום, קבלה של מינרלים באמצעות תוספי מזון אינה הדרך היחידה להזין את הגוף שלנו, אך היא ללא ספק הדרך הנוחה והזמינה ביותר. בצורה כזו, כל אחד יכול להעניק לעצמו את כל מרכיבי התזונה הדרושים לו לצורך הרגשה טובה יותר.

קראו גם:

10 דגשים חשובים לפני נטילת ויטמינים

3 סיבות לעבור לתזונה ללא גלוטן

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
יש לכם חתול מבוגר? כך תוכלו לדאוג לבריאות שלו 
כמו חתולים קטנים כך גם חתולים מבוגרים יותר, גם הם צריכים השגחה מלאה וזה לא קשור רק בבחירת אוכל לחתולים...
קרא עוד »
אפר 19, 2022
העלאת אינטימיות: מדריך ידידותי לשיפור חיי המין שלך
בעולם המהיר של היום, שמירה על חיי מין תוססים ומספקים יכולה לפעמים להרגיש כמו אתגר. עם זאת, היתרונות של...
קרא עוד »
פבר 17, 2024
פירות קפואים – הדרך הקלה לשמור על הבריאות
רוצים לפתוח כל בוקר עם שייק בריאות? קנו לכם פירות קפואים ותוכלו להכניס אותם לבלנד בקלות וללא עבודה...
קרא עוד »
אוג 18, 2021