כל היתרונות של אומגה 3

אומגה 3

העולם של תוספי התזונה הוא נרחב וכל העת ישנם תוספים חדשים אשר מתווספים אל המדף של בית מרקחת פמילי פארם לצריכה של בני האדם. הרופאים בקופת החולים כבר מזמן ממליצים על לקיחה של תוספים עבור אנשים בגילאים השונים, ולפי המצב האישי הבריאותי של כל אדם ואדם, ואחד מהתוספים היותר בולטים הוא אומגה 3 שבו משתמש קהל רחב.

בריאות יילודים

עוד טרם שאישה יולדת את התינוק שלה היא למעשה מזינה אותו דרך כל מה שהיא אוכלת ושותה בעצמה. לכן, אם רוצים ליצור את המצב הבריאותי הכי טוב עוד טרם הלידה עבור תינוקות אשר נמצאים בבטן אימם, אפשר לעשות זאת על ידי לקיחה של אומגה 3 אשר מוכחת בתור כזו שמסייעת לעוברים שמפתחים מערכת חיסונית יותר טובה.

תפקוד תאי המוח

באומגה 3 ישנן חומצות שומן אשר להן יש תפקיד חיוני וחיובי בכל הנוגע אל תפקוד תקין של תאי המוח ע כדי כך שלקיחת אומגה 3 מומלצת עבור אנשים שלהם יש נטייה לחלות במחלות כמו אלצהיימר ובכך להפחית מן החומרה של המחלה והתסמינים שלה.

הפרעת קשר וריכוז

נכון להיום ישנם לא מעט ילדים אשר נוטים לסבול מהפרעת קשב וריכוז על הסוגים השונים שבה. נראה כי הוספה של אומגה 3 אל התזונה של אותם הילדים לצד יצירה של דיאטה בריאה יותר עבורם באופן ספציפי, הופכת את החיים שלהם להרבה יותר נוחים עם תהליכי חשיבה שהיו יותר סבוכים בלעדי אותו תוסף.

בריאות השיניים

האזור של הפה הוא כזה שאף הוא דורש יחס מיוחד, ומלבד פעולה קבועה של צחצוח השיניים מידי בוקר וערב בצורה נכונה, זה יכול להיות יתרון חשוב לקחת אומגה 3 אשר מסייעת להוריד את הסיכון בהתפתחות של דלקת חניכיים וכמות החיידקים אשר נמצאים בחלל הפה.

הפחתה של דלקות

לחומצת השומן שאר נמצאת באומגה 3 יש את היכולת הנהדרת הזו להוריד את היצירה של חומצה אשר אחראית על יצירה של תהליכים דלקתיים מסוגים שונים. צריכה נכונה מסייעת בין היתר עבור אנשים שסובלים מאסטמה, מחלות מפרקים וזאבת.

קראו גם:

7 יתרונות של צמחי מרפא

האם שמן המפ ושמן קנאביס הם אותו הדבר?

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך לבחור מכשיר שמיעה?
את סוג מכשירי השמיעה בוחרים בהתאם לרמת ירידת השמיעה, אורח החיים והתקציב של המשתמש. יש להיעזר בקלינאי...
קרא עוד »
אפר 26, 2020
מעבר לכסף: מסלולים לא שגרתיים לפיצויים יהודים-גרמנים
הרעיון של פיצוי ניצולים יהודים וצאצאיהם על הזוועות שבוצעו במהלך השואה נוטה בדרך כלל לפיצוי כספי. עם...
קרא עוד »
אוק 24, 2023
לקראת אילו בדיקות להתכונן להריון
אלו מכן שחושבות על בדיקות להתכונן להריון בוודאי תשמחנה לשמוע ולדעת על מגוון הבדיקות השונות אשר...
קרא עוד »
דצמ 18, 2018