איך עובד התהליך של הסרת שיער

תהליך הסרת שיער

היום ניתן למצוא לא מעט אנשים שמתעסקים באופן קבוע בשיער הגוף המיותר שלהם. אידיאל היופי המודרני כולל גברים ונשים חלקי גוף, שיכולים לקפוץ לים או לבריכה בכל רגע נתון, ללא שום צורך בהכנה מוקדמת. בעבר רוב האנשים כלל לא היו מודעים לשיער הגוף שלהם, אך היום מדובר על תופעה שמעסיקה את רוב האנשים בארץ ובעולם. אופציה אחת כדי לפתור את הבעיה, היא להשתמש בשיטות זמניות של הסרת שיער, כמו למשל במקרה של שעווה, קרם להסרת שיער או גילוח. הבעיה היא, ששיטות אלו מצריכות התעסקות ותחזוקה קבועה. מצד שני, ניתן לבצע טיפולי הסרת שיער בלייזר, על מנת ליהנות מתוצאות איכותיות ומהירות יותר, תוך זמן קצר וללא השקעה מיוחדת. חשוב לציין, כי שיטה זו מאפשרת לכל אחד להיפטר משיער הגוף המיותר אחת ולתמיד.

כיצד עובד תהליך של הסרת שיער בלייזר?

חשוב לזכור כי טכנולוגיית הלייזר רק הולכת ומשתכללת עם השנים, בזכות התפתחות הטכנולוגיה והביקוש האדיר למכשירים חדשניים ומשוכללים יותר. המכשירים החדשים למשל, מאפשרים לקצר משמעותית את זמן הטיפול, בזכות כמות הפולסים הגבוהה שהם מסוגלים לייצר בכל שנייה. יש לציין כי מכשירים אלו מאפשרים להתאים את אורך הגל של קרן הלייזר, לצבע העור ולצבע השיער של המטופל. בצורה כזו, ניתן מצד אחד למנוע תופעות לוואי מיותרות כמו כוויות, ומצד שני להבטיח טיפול ממוקד ויעיל יותר לכל מטופל. טכנולוגיית הלייזר פועלת בצורה די פשוטה, כאשר קרן הלייזר שמופקת מהמכשיר נקלטת בשכבת הדרמיס של העור. הקרן נמשכת לתאי המלנין המצויים בזקיק השערה, דבר שגורם להתחממות האזור. כתוצאה מההתחממות, נפגעת ההזנה הדמית דבר שגורם למעשה למותו של זקיק השערה. במידה והזקיק אינו מתאושש, נעצרת צמיחת השיער במקום. לרוב יש צורך במספר טיפולים, על מנת למנוע מהזקיק לחזור ולהתאושש. כמובן שהצלחת הטיפול תלויה בגורמים שונים, בין היתר במרווח מדויק בין הטיפולים ובאזור הטיפול עצמו.

לסיכום, טיפול הסרת שיער בלייזר נחשב לדרך היעילה והמומלצת ביותר, עבור כל מי שמעוניין להיפטר משיער הגוף המיותר שלו אחת ולתמיד. מדובר על דרך בטיחותית, שמתאימה לכל אחד.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מיינדפולנס למתחילים
עם הדגש הגובר על מיינדפולנס בחיינו, אין זה מפתיע שיש עלייה במספר האנשים שכבר מתרגלים מיינדפולנס....
קרא עוד »
יונ 17, 2022
כאבי גב
כאבי גב לעתים רבות נגרמים בגלל הפרעת שרירים ושלד (MSD) וזוהי אחת הסיבות הנפוצות להימצאות של כאבי גב...
קרא עוד »
יונ 16, 2022
שייק פורמולה הרבלייף
שייק הפורמולה של הרבלייף הוא מוצר מאוד פופולרי שקיים כבר הרבה זמן. זהו המוצר הראשון אי פעם של הרבלייף...
קרא עוד »
יונ 13, 2022