כמה עולה ניתוח אף -יצאנו לבדוק!

דברים שכדאי לדעת על ניתוח אף

ניתוח אף הוא מבין הניתוחים הפופולאריים ביותר והוא נחלק לשני מצבים: ישנו ניתוח רפואי שנועד לפתוח את דרכי הנשימה ולתקן סטיות במחיצות/ פוליפים ושאר בעיות רפואיות המציקות ומפריעות למטופלים בחיי היום יום, וישנו ניתוח אסתטי שמטרתו לשוות מראה פרופורציונאלי לפנים ולספק בטחון עצמי למי שתמיד רצה לתקן את מרפאה אפו. אבל כמה עולה ניתוחי אף ? יצאנו לבדוק את השיטות והעלויות:

ניתוח אסתטי – עלות ממוצעת ל 17 אלף שקלים

ניתוח אסתטי מטרתו לאפשר מראה פנים מאוזן ופרופורציונאלי יותר. ניתוח כזה כולל יעוץ והכנה במרפאה שבה מתבצע הניתוח תוך התאמה של מבנה האף לצרכים ולרצונות של המטופל עם תיאום צפיות שנעשה בדרך כלל בהדמיה ממחושבת. בזמן הניתוח מרדימים את המנותח ומבצעים פתיחה של האף ותהליכים שנועדו ליישר גבנונים, להקטין אף רחב או נפוח, לקצר אפים ארוכים וכולי. תהליך כזה נחשב מורכב יותר ודורש מספר שעות ניתוח ו6 שבועות התאוששות. עלויות של ניתוח כזה יגיעו ל 17,000 שקלים בממוצע. 

ניתוח אף רפואי

יש מקרים בהם דרוש ניתוח אף רפואי. במקרים כאלה המטופל זקוק לניתוח בשל סיבות שונות החל מבשל מחיצות אף עקומות עד למקרים של פוליפים וקשיים בשאיפת אוויר. במקרים כאלה רצוי לפנות אל קופת החולים כדי לבדוק אופציות למימון או אופציות לביצוע הניתוח בבית החולים שעובד עם הקופה. בין היתר אפשר להפעיל את ביטוח הבריאות הפרטי במידה ויש לכם כזה ולקבל החזר רפואי על הפרוצדורה. 

לעיתים ישלבו הרופאים תיקון אסתטי בעת הניתוח כך שמי שמנותח יכול לשפר את איכות חיים ולהרגיש בריא יותר. בחרו מרפאה לניתוחים אסתטיים שתספק לכם מקצועית וניסיון עם מחיר מתאים. בהצלחה! 

 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
4 המלצות לצעצועי התפתחות לפעוטות
כל פעוט צריך להכיר את העולם וללמוד עליו. להתנסות בהרכבות, השחלות ועוד על מנת לפתח מיומנויות ולרכוש...
קרא עוד »
ינו 09, 2022
חדרי שינה
חדרי שינה הם החדרים החשובים ביותר והוא החלל הפרטי בכל בית. הם המקום שבו אנו מבלים את הלילות שלנו זה...
קרא עוד »
נוב 22, 2022
נעליים אורטופדיות – החשיבות שלהן לבריאות הגוף
בעזרתן של נעליים אורטופדיות כל אחד מכם יוכל ליהנות מאיכות חיים הרבה יותר טובה וזאת מכיוון שהם יביאו...
קרא עוד »
אוק 27, 2018