דפים למניעת הריון – יש דבר כזה?

סרום לעור הפנים

במידה והחלטת להימנע מכניסה להריון בתקופה הקרובה, דעי כי תוכלי לשלוט בכך בקלות מבלי לשנות את אורח החיים, זאת באמצעות שימוש באמצעי מניעה יעילים של דפים למניעת הריון. כמובן שיש היצע מגוון של אמצעי מניעה שתוכלי להשתמש בהם, כמו התקן תוך רחמי, דיאפרגמה, גלולות למניעת הריון וגם קונדומים עבור בן זוגך – אך אחד מהיתרונות הבולטים של הדפים למניעת הריון הוא האפשרות למנוע הריון, ללא צורך בשימוש באמצעים הורמונליים שיהיו בגופך.

מה היתרונות של אמצעי מניעה ללא הורמונים?

לרוב נשים מעדיפות להשתמש באמצעי מניעה איכותיים ויעילים מהסיבות הברורות של מניעת הריון, כך שישנן כאלו שיעדיפו להשתמש בגלולות למניעת הריון שנחשבות כיעילות ביותר ממגוון אמצעי המניעה הקיימים. כיוון שפעולת הגלולות מושפעת מהגברה או הפחתה של רמות ההורמונים בגוף האישה, מדובר על תהליך העשוי ליצור תופעות לוואי לא נעימות. בנוס לכך, תחילת ההשפעה של הגלולות איננו מיידי, כך גם בנוגע לסיום נטילת הגלולות והמתנת פרק זמן עד שהשפעתן תתפוגג מהגוף.

מהסיבות האלו ההמלצה היא להימנע משימוש באמצעי מניעה המכילים הורמונים, ופשוט להיעזר באמצעי מניעה יעילים אחרים שאינם משפיעים על רמות ההורמונים בגוף, כמו לדוגמה דפים למניעת הריון המאפשרים גם לנשים מניקות לעשות בהם שימוש נוח ופשוט.

מהם בכלל דפים למניעת הריון?

מדובר על אמצעי מניעת הריון יעיל ונוח לשימוש, המגיע בצורה של דפים דקיקים המכילים קוטל זרע בכמות מספקת. לאחר החדרת הדף אל הנרתיק, הדף מעניק שכבת הגנה יעילה לצורך קטילת הזרע כך שנמנע הריון ללא צורך בשימוש בתכשירים הורמונליים. בשונה מאמצעי מניעה אחרים, אין כל צורך להוציא את הדף לאחר השימוש כיוון שהוא מתמוסס מאליו ויוצא מהגוף בצורה טבעית.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כל בוקר עם כביסות? פתרונות להפסקת הרטבה
הורים רבים מתעוררים בכל בוקר לערימת כביסה הממתינה לטיפול. זה כולל פיג'מה רטובה, זה כולל לכי מיטה...
קרא עוד »
דצמ 27, 2019
מה זה NLP?
  NLP זה ראשי התיבות שמבטאים את הצירוף Neuro Linguistic Programming, אך מהי באמת משמעות הדבר? כל מה שרציתם לדעת,...
קרא עוד »
אוג 18, 2021
כל המידע על מניעת אבנים בכליות
אבנים בכליות היא אחת התופעות המאוד לא נעימות שרבים באוכלוסייה סובלים ממנה.  העניין הוא שלא תמיד...
קרא עוד »
אפר 29, 2021