איך מטפלים באזופגיטיס

נטורופתית

אזופגיטיס הינה דלקת בוושט שניתן לטפל בה בצורה קונבנציונלית או בצורה טבעית. מי שבוחר לטפל בבעיה בצורה טבעית יותר, חייב להיעזר בנטורופטית מוסמכת ומקצועית, שמתמחה בתחום מזה שנים ומכירה לעומק את הבעיה ואת דרכי הטיפול המתאימות לה. היום ניתן למצוא לא מעט אנשים שטיפלו בבעיה באמצעים נטורופטיים ונחלו הצלחה. אנשים אלו הצליחו להיפטר אחת ולתמיד מתחושת הצרבת המעיקה, מהתחושה שאוכל תקוע להם בגרון וכמובן מכל הבחילות ותחושת הנפיחות בבטן שמתלוות למחלה. טיפול טבעי אינו כולל שימוש באנטיביוטיקה שמחלישה את הגוף או בכדורים המכילים כמויות עצומות של כימיקליים שונים. הטיפול בנוי מתזונה מותאמת אישית, שימוש בצמחי מרפא תומכים וכמובן שינוי כללי באורח החיים.

אזופגיטיס – טיפול טבעי

כאמור, טיפול טיבעי כולל תזונה התומכת בתהליך השיקומי של הגוף בשילוב עם צמחי מרפא ייחודיים היכולים לסייע בטיפול. בנוסף לכך, הטיפול כולל שינוי באורח החיים על מנת להפחית למינימום את רמות הסטרס, דבר שמקשה על הגוף להחלים ולחזור לאיזון הטבעי שלו. מעבר לכך, יש צורך להתמקד גם במצבים הנלווים לאזופגיטיס, כגון חומציות יתר בקיבה, ריפלוקס וגסטריטיס. מצבים מסוג זה חייבים להיות מטופלים במקביל, על מנת לשפר את איכות החיים של המטופל ולזרז את ההחלמה הכללית שלו.

על מנת לטפל בבעיה, יש צורך להבין קודם כל את הגורמים לה. כאשר מדובר על טיפול בדלקת הוושט, יש צורך לזכור כי הסיבה המרכזית לכך היא מצב שנקרא ריפלוקס. מדובר על מצב המאופיין בצרבות רבות, אשר מורידות את איכות החיים של המטופל. זהו הגורם המרכזי והנפוץ ביותר להתפתחות המחלה, אך ישנם גורמים נוספים כגון מערכת חיסון חלשה מידי והתפשטות של פטריית הקנדידה.

לסיכום, חשוב להבין כי ניתן להחלים מדלקת הוושט, באמצעות שינוי אורח החיים, הורדת רמות הסטרס והפחתה משמעותית בצריכת חומרים כימיים שונים. תזונה נכונה ואורח חיים מאוזן ורגוע יותר, יכולים לספק את הפתרון המושלם עבור כל מי שמעוניין להחלים מהמחלה. יש צורך לשלב צמחי מרפא ייעודיים, אשר יוכלו לחזק את מערכת החיסון ומערכת העיכול, לשקם את ריריות הוושט ולאזן את חומציות הקיבה.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה מסתתר מתחת לפני השטח ומה אתה בהחלט צריך לדעת על טרמיטים
טרמיטים הם יותר מסתם אוכלי עצים; הם אורגניזמים חברתיים מורכבים המעצבים את המערכות האקולוגיות שבהן הם...
קרא עוד »
אוק 23, 2023
מה זה הליקובקטר פילורי
לא מעט אנשים, בפרט מבוגרים מוצאים את עצמם מתמודדים עם חיידק בשם הליקובקטר פילורי. מדובר על חיידק...
קרא עוד »
מרץ 04, 2021
10 טיפים חשובים לאובדן כושר עבודה
אובדן כושר עבודה, הינו אחד הנושאים החשובים והמדוברים ביותר, ולכן החלטנו לספק לכם עשרה טיפים חשובים...
קרא עוד »
מאי 19, 2021