דוגמאות לתאונות ילדים

תאונות ילדים

ילדים משתוללים, מטפסים וגם חושפים את עצמם ללא מעט סכנות. יש פגיעות ברמות שונות וסוגים שונים של נזקים שנגרמים לילדים. הבה ונדגים במספר סוגים של תאונות ילדים.

  • נפילה מגובה – נפילה היא אחת התאונות הנפוצות ביותר. ילדים עלולים ליפול ממקומות שונים וזאת בגין הפעילות השובבה שלהם. הם עלולים ליפול במהלך טיפוס על גדרות, נפילות תוך כדי ריצה וכדומה. נפילה אמנם עשויה להסתיים ללא כל פגע, אבל בהחלט יכולה לגרום לפגיעה משמעותית בילד. פגיעות נפוצות הן פגיעות ראש, חבלה בשיניים ועוד.
  • תאונות רכיבה – ילדים עוסקים שעות רבות ברכיבה. חלקם רוכבים באופניים ואחרים בקורקינט. כל רכיבה כרוכה בסיכונים מסוימים, שכן כאשר הילד צובר תאוצה במהלך הרכיבה הוא בהחלט עלול להיתקע ברוכב אחר, בקיר, או בגדר. כמו כן הוא עלול לאבד שיווי משקל ולהחליק. תאונות כאלו עלולות לגרום לשברים, למכות יבשות וגם לפגיעות ראש.
  • תאונות דרכים – ילדים מעורבים בתאונות דרכים. וזאת בגין הגובה שלהם, אופן החציה שהוא לא תמיד בטיחותי מספיק וכדומה. תאונת דרכים כידוע עלולה לגרום לפגיעות חמורות מאוד ולהזיק לטווח הקרוב והרחוק. מלבד לילדים שנפגעים כהולכי רגל הם חשופים גם לסכנות כנוסעים בתוך כלי הרכב. לכן חשוב כל כך להקפיד על חגירה ועל שימוש בכיסא בטיחות או בוסטר בהתאם לכללים ולפי גילו של הילד.
  • טביעה – מים הם גורם מסוכן שגבה מחיר יקר מאוד של חיים. ילדים לא מעטים קיפחו את חייהם בטביעה. זה יכול להתרחש בבריכה ביתית, באמבטיה ואפילו בגיגית של מים. כאשר ילד מאבד שליטה במים ולא מצליח להרים את ראשו הוא עלול להיפגע באופן חמור תוך זמן קצר מאוד.

לפנות אל עורך דין

בכל מקרה בו התרחשה פגיעה והילד נפגע כתוצאה מתאונה יש לפעול באופן הנדרש. ולאחר שהילד קיבל את הטיפול הנדרש עליכם לפנות אל עורך דין שלומי וינברג וזאת כדי לבדוק את האפשרות שלכם לקבל פיצויים בגין הפגיעה. לא פעם מצליח עורך דין למצוא גורם שאמור לכסות את העלויות ולפצות אתכם בגין הפגיעה שהתרחשה. בחרו עורך דין מומחה בתחום תאונות ילדים לקבלת שירות מועיל.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מפת דפיברילטורים
מפת דפיברילטורים הינו פרויקט ייחודי שנועד כדי להציל חיים. מדובר על מפה המציגה את כל המקומות שמחזיקים...
קרא עוד »
נוב 13, 2019
מהי חרדה ואיך היא משפיעה עלינו
חרדה. מה זה אומר? וכיצד מצב זה בו אנו לא תמיד מצליחים לשלוט, משפיע עלינו? בכל הנוגע לחרדה, רבים לא...
קרא עוד »
אפר 22, 2019
מחפשים נעליים אורטופדיות – איך ואיפה קונים נעליים אורטופדיות?
רכישת נעליים אורטופדיות היא לא דבר פשוט, אנחנו צריכים לדעת כיצד להתאים אותן למבנה כף הרגל וכן לוודא...
קרא עוד »
דצמ 13, 2021