דברים שכדאי לדעת על ניתוח אף

דברים שכדאי לדעת על ניתוח אף

לא מעט אנשים אינם מרוצים מהאף שלהם. בעוד שבעבר, אנשים שאינם היו מרוצים ממראה האף שלהם נאלצו להשלים עם גורלם. הרי שכיום כל אדם שאיננו מרוצה ממראה האף שלו, יכול לעבור ניתוח אף. ניתוח פנים יכול לשנות את גודל האף, את רוחב האף ועוד. ניתוח אף גם יכול לתקן קשיי נשימה שאדם סובל מהם. על אף שניתוח אף מהווה ניתוח נפוץ כיום, חשוב מאוד לדעת שמדובר על הליך כירורגי מורכב. מדובר על אחד הניתוחים הפלסטיים המורכבים יותר כיום ועל כן, בטרם בוחרים לעבור ניתוח אף, חייבים להתכונן היטב לקראת הניתוח הזה ולברר את כל הפרטים שיש לדעת עליו.

מהו ניתוח אף?

ניתוח האף הוא הליך כירורגי שמטרתו היא לעצב את האף מחדש. הניתוח מתבצע בכדי לשפר או לשנות את האף של האדם בהתאם לרצונו או בשל העובדה שאדם סובל מקשיי נשימה בשל מחיצה עקומה. מחיצת האף מורכבת מעצם וסחוס והיא מפרידה בין הנחיריים וכן מחלקת את האף לשניים. אם האף שלכם מפריע לכם וכן פוגע לכם בדימוי העצמי ובביטחון העצמי שלכם, אין ספק שאתם יכולים להתחיל לברר אודות ניתוח אף אצל מנתח פלסטי מקצועי ומומחה בתחומו. חשוב כמובן להיפגש עם מומחה לניתוח אף מראש ולשמוע על הניתוח. כמו כן, חשוב להתכונן היטב לקראת הניתוח ולקרוא מידע אודות מהלך הניתוחים, תקופת ההחלמה של הניתוח ועוד, על מנת להגיע מוכנים לקראת ביצוע הליך זה.

מה חשוב לדעת על ניתוח אף?

לקראת ניתוח אף חשוב לדעת שמדובר על ניתוח שמבוצע בצום, החל מהשעה חצות של הערב הקודם לניתוח. כמו כן, כל אדם שמעשן חייב להפסיק לעשן פרק זמן משמעותי בטרם מגיע מועד הניתוח. חשוב להימנע משתיית אלכוהול לפחות שבוע לפני הניתוח וכן, במידה ואתם משתמשים בתרופות קבועות שעלולות לפגוע בהליך ההחלמה מהניתוח, יתכן מאוד שהמנתח יורה לכם להפסיק את נטילת התרופות פרק זמן כלשהו לפני הניתוח. חשוב ליידע את המנתח בכל המידע החשוב הנוגע לבריאותכם. הליך הניתוח עצמו מתבצע בהרדמה מקומית, בשיטה הפתוחה או הסגורה שמשמעותן בעצם חתכים חיצוניים או פנימיים באף. לאחר ביצוע החתכים יתבצע ההליך של עיצוב מחדש של האף בהתאם לצורך. לאחר ביצוע הניתוח האף יגובס. יתכן שבימים שלאחר הניתוח תסבלו מקשיי נשימה וכן מחוסר נוחות וכאבים.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מתי יש לפנות לטיפול באורתרוסקופית ירך?
יש מצבים בהם טיפול באורתרוסקופית ירך הינו הטיפול האידיאלי לפתרון בעיות בירך. האם שיטה ניתוחית זאת...
קרא עוד »
פבר 24, 2022
היכן ניתן למצוא שותפים לתהליך הורות משותפת?
אנשים רבים אינם מודעים לתהליך ההורות המשותפת. הם עשויים לחשוב שזו דרך לשלב שני משקי בית שונים לאחד. עם...
קרא עוד »
ינו 13, 2023
טיפול בבעיות זיקפה – מתמודדים בקלות
כל הנושא של טיפול בבעיות זיקפה יכול להיות כזה שתוכלו להתמודד עמו בצורה יוצאת מגדר הרגיל וזאת אם תדעו...
קרא עוד »
אפר 12, 2022