למה חשוב ללכת לעשות בדיקת זרע?

בדיקת זרע היא חלק חשוב בתהליך הפוריות. זוהי דרך פשוטה וקלה לגלות אם אתה יכול או לא יכול להביא ילד לעולם. בדיקות זרע יכולות לעזור לך לגלות אם אתה עקר, פורה, או שיש לך בעיות בריאותיות אחרות שעלולות להשפיע על תכנון הרחבת המשפחה. איכות הזרע היא גורם שעשוי להשפיע על הסיכוי של זוג להרות. זה נובע מהעובדה שאיכות הזרע יכולה להיות מושפעת מגורמים כמו עישון, שתייה, השמנת יתר ועוד. איכות זרע ירודה היא הגורם העיקרי לאי פוריות. הסיבה לכך היא שזה יכול להוביל לספירת זרע נמוכה, תנועתיות נמוכה ומורפולוגיה לא תקינה.

מהן הסיבות לחשיבות בדיקות זרע?

אם את מנסה להרות, חשוב שבן זוגך יעבור בדיקת זרע לפני שמתחילים בתהליך של טיפולי פוריות. בדיקת זרע יכולה לעזור לכם לזהות את כל הבעיות הפוטנציאליות שעלולות להתעורר במהלך תהליך ההיריון, ובפרט לבדוק האם קיימת בעיה רפואית במערכת הרבייה של הגבר. בדיקת זרע יכולה גם לסייע בזיהוי הפרעות גנטיות פוטנציאליות אצל ילדך העתידי, שעלולות לעבור דרך הגנים שלך. 

בדיקת זרע נעשית בדרך כלל במעבדות זרע מקצועיות כדי לקבוע את הגורם הגברי לאי פוריות. ישנם שימושים נוספים לבדיקות זרע, כגון קביעת אבהות של ילדים או הערכת מצב אברי הרבייה של גבר.

אילו שירותים אפשר למצוא במעבדות זרע?

מעבדת בדיקת זרע היא מעבדה המבצעת בדיקות לזרע על מנת לקבוע את איכות הזרע, כמות הזרע ובעיות פריון. המעבדה מורכבת בדרך כלל מחדר שיש בו ציוד מגוון ומיקרוסקופ ממוחשב. מרפאות זרע קשורות לעיתים קרובות לטיפולי פוריות, אך הן מספקות גם שירותים אחרים כגון ייעוץ גנטי ושירותי בנקאות זרע. בנקאות זרע היא תהליך המאפשר לגברים לשמר את הזרע שלהם למקרה שהם יזדקקו לו מאוחר יותר. זה הכרחי מכיוון שאיכות הזרע יורדת עם הגיל. למידע נוסף גבריאל פוריות לגבר

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך לתבוע מרפאת שיניים – כל הדגשים
כמובן שיש מספר שלבים שצריך לעבור לפני שמחליטים לתבוע מרפאת שיניים, אך התביעה עצמה נקראת- "תביעה בגין...
קרא עוד »
מאי 12, 2021
7 דרכים להימנע מאבנים בכליות
כל אדם, עלול למצוא עצמו נאבק באבני כליה בכל שלב בחיים ובאופן פתאומי. מלבד הכאב העצום הנלווה בעת...
קרא עוד »
נוב 18, 2019
כאבי ראש
אנשים רבים סובלים מתופעה של כאבי ראש, דבר שעלול להיגרם ממגוון רחב של סיבות שונות. בחלק מהמקרים למשל,...
קרא עוד »
דצמ 17, 2020