מה זה עצירות חסימתית

עצירות חסימתית היא סוג של עצירות הנגרמת על ידי חסימה במעיים. זה יכול להיגרם על ידי גידול, ערמונית מוגדלת, או היצרות במעי.

עצירות חסימתית היא מצב בו מעבר הצואה נחסם על ידי התכווצות לא תקינה של השרירים ברצפת האגן, פי הטבעת ופי הטבעת.

אז מה זה עצירות חסימתית? עצירות חסימתית היא מצב בו המעי הגס אינו מסוגל להתרוקן, ולכן אין אפשרות להעביר את הצואה. הצואה מתקשה ועלולה לגרום לכאבי בטן, נפיחות, גזים, בחילות והקאות.

החסימה עלולה להיגרם מהפרעות בפי הטבעת, צניחת פי הטבעת או פגיעה בצואה. הסיבה השכיחה ביותר לעצירות חסימתית היא מאמץ כרוני במהלך יציאות עקב חוסר תפקוד של רצפת האגן.

התסמינים של עצירות חסימתית הם:

– כאבי בטן

– נפיחות

– גז

– בחילה

– הקאות

עצירות חסימתית היא מצב בו הצואה אינה יכולה לעזוב את פי הטבעת. זה קורה כאשר ישנה חסימה במעי שמונעת ממנו לעבור דרכו. קבלו מידע עבור שחרור עצירות מיידי.

עצירות חסימתית, הידועה גם בשם עצירות מעבר איטית, היא מצב שבו המעיים אינם מזיזים מזון דרך מערכת העיכול. זה יכול לגרום לצואה קשה ולקושי במתן צואה.

זהו מצב שעלול לגרום לכאבי בטן, נפיחות וגזים. זה עלול גם להוביל להתייבשות אם היא חמורה מספיק בגלל ספיגה לקויה של נוזלים ואלקטרוליטים. במקרים מסוימים, לאנשים עם מצב זה יש דם בצואה או שהם נאלצים להתאמץ בעת העברת יציאות. זה יכול לנבוע מתעלה פי הטבעת או פי הטבעת שהצטמצמה שמקשה על הצואה לעבור דרך המעיים.

החומרה של עצירות חסימתית תלויה בכמות המזון שמסוגל לנוע דרך מערכת העיכול ובכמה יציאות יש לך בכל יום. אם הסימפטומים שלך קלים או מתונים, ייתכן שתזדקק לשינויים פשוטים באורח החיים כגון שתיית יותר מים ואכילת מזונות עשירים בסיבים כמו ירקות ופירות. במקרים חמורים יותר עשויים להיות צורך בטיפולים אחרים

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
סרווה
קרמי לחות לעור הם סוג של מוצרי טיפוח שנועדו לסייע בהפחתת מראה הקמטים, הקמטים והקמטוטים. הם משמשים גם...
קרא עוד »
אוג 28, 2022
טיפים להתפתחות אישית והעצמה
המונח התפתחות אישית משמש לעתים קרובות לסירוגין עם עזרה עצמית. מדובר על נקיטת צעדים לשיפור חייך בכל...
קרא עוד »
נוב 25, 2022
חמאת שיאה – כל האמת מאחורי המוצר הנמכר ביותר
אחד המוצרים הפופולאריים והנמכרים ביותר כיום הוא חמאת שיאה. המוצר הינו שמן מוצק שמפיקים אותו מליבת...
קרא עוד »
נוב 04, 2019