מוקדי רפואה דחופה – אילו בדיקות ניתן לעשות בהן ואיך הן אמורות לעזור לנו

תאונת עבודה

כשאנחנו לא מרגישים טוב, מסיבה כזו או אחרת, אזי שנפנה לרופא והוא יבצע שורה של בדיקות אשר אמורות לספק לו מענה בשביל להחליט כיצד להתקדם עם הטיפול בנו. כלומר, הבדיקות יאפשרו לו להחליט איזו תוכנית טיפול לתת לנו.

ישנם מקרים בהם אנחנו עלולים למצוא את עצמנו במצב בו אנחנו לא יכולים לפנות לרופא שלנו. למשל בשבתות, חגים, ובשעות בהן המרפאה סגורה. אז הפתרון עבורנו הוא לפנות אל מוקד רפואה דחופה רחובות, מוקד פרטי שמעסיק רופאים בתחומים שונים ושם נבצע בדיקות שונות ובהתאם ייקבע כיצד לטפל בנו. הטיפול יהיה בסיסי או כללי, כשעלינו לפנות אל הרופא שלנו כאשר זה יתאפשר.

בין הבדיקות שאנחנו יכולים לעשות במוקד זה, אפשר למצוא בדיקות דם, שתן, סוכר, א.ק.ג, חום, לחץ דם ועוד. כל הבדיקות יתבצעו במקום, נקבל תוצאות, ואז יוחלט איך לנהוג איתנו. ייתכן מאוד שכל מה שיידרש מאיתנו זה לקחת כדור מסוים, ייתכן שישלחו אותנו הביתה ללא שום טיפול המשך ויש מצבים שיפנו אותנו למיון.

 

לשם מה עושים את הבדיקות?

כל אחת מהבדיקות יכולה לתת בסיס מסוים, על פיו יהיה אפשר לדעת כיצד להמשיך בתהליך הטיפול. יש דברים בסיסיים מאוד, כמו בדיקת חום, לחץ, א.ק.ג, מצד שני ישנן בדיקות הרבה יותר "מקיפות" כמו למשל בדיקת דם, שתן, במקרים אלה אפשר לקבל תשובות הרבה יותר רחבות ולדעת האם יש זיהום, דלקות או כל דבר אחר.

לשם כך, המוקד כולל לא רק רופאים ואחיות, גם מעבדה או קשר למעבדה, אשר בוחנת את התוצרים וקובעת מה הם הממצאים, על פיהם ניתן להחליט מה לעשות בהמשך.

 

פנו אל מוקד רפואה דחופה ראשון לציון.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
שירותי טלרפואה
אחד החסרונות הגדולים של עולם הרפואה המערבי הוא התורים הארוכים, ההמתנה המייגעת וחוסר היכולת לספק מענה...
קרא עוד »
אפר 18, 2021
הסבר על אוטיזם
למידע נוסף אודות טלי אגנור אנחנו שומעים הרבה מאוד על אוטיזם בשנים האחרונות, בין אם זה דרך כתבות...
קרא עוד »
יול 24, 2019
מה זה ויאגרה?
ויאגרה היא התרופה הפופולרית והמוכרת ביותר בעולם לטיפול בבעיות זקפה ואין אונות לגברים ואף מסייעת...
קרא עוד »
ספט 06, 2022