3 טיפולים אפקטיבים בדורבן

3 טיפולים אפקטיבים בדורבן

אחד המטרדים היותר מציקים שקיימים בכף הרגל בעיקר לאנשים מתבגרים היא תופעת הדורבן בכף הרגל. סיבה זו מספיקה בכדי להבין שעליכם לגשת לרופא המשפחה כדי שזה יפנה אתכם לטיפול מקצועי ויעיל אצל מומחה למדרסים, דורבנים וכף הרגל.

3 טיפולים אפקטיבים בדורבן |

קיימים כמה טיפולים אפקטיבים לטיפול בדורבן. ננסה להביא כאן לפחות 3 טיפולים אפקטיבים, אשר יסייעו לנו להבין את משמעותו ואופן טיפולו בדורבן הקיים בכפות הרגליים.

  1. הטיפול בדורבן יעשה כשהופעת כאבים נקראים בקדמת העקב. טיפול מהיר שיכלול מנוחה, קרח, הורדת עומסים, שינוי הנעלה ושימוש במדרסים לפתרון בעיית הדורבן, במקביל ניתן ליטול כדורים הנוגדי דלקת, העשויים להתגלות כטיפול יעיל בדורבן בשלב האקוטי וכן לחסוך בהמשך סבל רב.

 

  1. הטיפול המקומי בדורבן מציג מספר שיטות ריפוי שחלקן יעילות יותר חלקן יעילות פחות, מבין השיטות השונות המוצלחות יותר הן גלי ההלם המראים אפקטיביות טובה בריפוי הדורבן. טיפול בגלי ההלם מתברר כמוצלח בחלק מהמקרים ומכיוון שלכל אדם טיפול ואופן שונה של בעיה, יש להיוועץ עם רופא על כך.

 

  1. בכדי להקל על כאבי דורבן, יש להכין חליטה העשויה מזרעי אלפלפא העשירה במינרלים כגון: מגנזיום, ויטמין A, סידן, ויטמין C. מהתרומה לגופנו בעת שתיית החליטה, הרי שנוצר איזון מסוים במינרלים בגופינו אשר המבטיח אי התפתחות או החמרה של דלקת. חליטה זו מונעת בריחת סידן ובכך מקלה על כאבי הדורבן ברגל.

עיצוב כף הרגל |

כף הרגל היא מבנה מורכב של 26 עצמות, 33 מפרקים, שרירים מרובים, גידים, רצועות, כלי דם, עצבים ולימפה. העצמות מהוות שתי קשתות חוצות של כף הרגל. הקשת האורכית מריצה את כף הרגל, והקשת הרוחבית עוברת את הרוחב.

מפרק הקרסול נוצר על ידי אינטראקציה של כף הרגל והרגל התחתונה, והבהונות נמצאות בצד הרחוק של כף הרגל. עצמות כף הרגל מוחזקות, בעיקר על ידי התאמתן זו לזו ואלו יוצרים מפרקים המוקפים בכמוסות מפרקים ומחוברות ברקמות סיביות המכונות רצועות.

שרירי כף הרגל, יחד עם רקמה קשוחה ושרירית המכונה fascia plantar, מספקים תמיכה משנית לכף הרגל ולקשת האורכית.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מדרסים בירושלים
רכישת מדרסים היא לא תמיד צעד קל ופשוט. לא מדובר על פניה לחנות, בחינת מוצרים ובחירה. לגמרי לא. זה עסק...
קרא עוד »
נוב 10, 2019
דברים שכדאי לדעת על ניתוח אף
לא מעט אנשים אינם מרוצים מהאף שלהם. בעוד שבעבר, אנשים שאינם היו מרוצים ממראה האף שלהם נאלצו להשלים עם...
קרא עוד »
ינו 08, 2020
כל מה שרציתם לדעת על מתיחת פנים
מכירים את האמרה אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בו? אם כן נראה כי אין עוד פתגם כל כך לא נכון וכל כך לא מדויק....
קרא עוד »
אוק 14, 2018