יתרונות הספירולינה

יתרונות הספירולינה

ספירולינה נחשבת ככל הנראה לאחת האצות המפורסמות ביותר בעולם. מדובר על מיקרו אצה השייכת למשפחת האצות הכחולות – ירוקות. היא נחשבת למזון על, היות והיא מכילה באופן טבעי כמות עצומה של וויטמינים, מינרלים, נוגדי חמצון ואפילו חלבון. כל מי שמעוניין להקפיד על בריאות הגוף שלו, יכול ליהנות מהיתרונות הרבים של האצה, היות ורמת הספיגה שלה הרבה יותר גבוהה מאשר רמת הספיגה של חומרים שיוצרו במעבדה. רובינו חיים אורח חיים לחוץ, שאינו מאפשר הקפדה על תזונה נכונה. כל הזמן יש לחץ להגיע ממקום למקום, להספיק משימה דחופה בעבודה וכמובן להתעסק עם הבית והמשפחה. אורח חיים אינטנסיבי כל כך, עלול להשפיע לא פעם על הבריאות הכללית של הגוף. חיזוק המערכת החיסונית אפשרי באמצעות נטילה קבועה של תוספי תזונה המכילים ספירולינה. ניתן לרכוש ספירולינה בקפסולות, באבקה, בפתיתים ואפילו בטיפות המאפשרות ספיגה מהירה יותר בגוף.

למה חשוב לכל אחד לצרוך ספירולינה?

קודם כל, כדאי לציין כי ספירולינה מהווה מקור מצוין לחלבון איכותי שנספג בגוף בצורה יעילה במיוחד. מדובר על כ – 70% חלבון, דבר שלא ניתן למצוא בשום סוג אחר של מזון טבעי. כדאי לדעת כי לעומת סוגי חלבונים אחרים המגיעים מהצומח, ספירולינה אינה מכילה כלל שומנים. בנוסף, ספירולינה מכילה את כל חומצות האמינו ההכרחיות לפעילות התקינה של הגוף, דבר שלא קיים בשום סוג אחר של חלבון צמחי. כמו כן, האצה מכילה פיגמנטים כחולים – ירוקים, אשר מסייעים לגוף לייצר את כל האנזימים ההכרחיים לצורך עבודה תקינה של מערכת העיכול. אחד היתרונות המרכזיים ביותר של האצה, הוא חיזוק המערכת החיסונית. הסיבה לכך נעוצה בין היתר בעובדה כי מדובר על חומר אנטי בקטריאלי ואני ויראלי, אשר מסייע למערכת החיסון להילחם בכל פתוגן ובכל וירוס. ניתן להשתמש בספירולינה כדי להוריד את רמת הכולסטרול בדם, להוריד את לחץ הדם ולהגן על הכבד והכליות.

לסיכום, ניתן למצוא לא מעט יתרונות בשימוש קבוע בספירולינה, כאשר היתרון המרכזי הוא ללא ספק חיזוק המערכת החיסונית.  הספירולינה מספקת לגוף את כל המרכיבים הדרושים לצורך החלמה מהירה ממחלה, טיפול באלרגיות שונות ועוד.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
העסקה ישירה של מטפלים סיעודיים
אין ספק שככל שעוברות השנים ועולה תוחל החיים אנחנו נתקלים יותר גם בצורך להעסיק מטפלים סיעודיים וכוח...
קרא עוד »
אוג 17, 2022
למה צריך קרם פנים והאם יש קרם פנים לגבר?
בנוסף לכל מה שאתם צריכים לעשות על הבוקר, מריחת קרם לחות על עור הפנים יכולה להרגיש כמו מטלה נוספת - אז...
קרא עוד »
דצמ 16, 2020
ייעוץ סביבתי – פועלים על פי ההנחיות של המשרד להגנת הסביבה
אם אתם נמצאים בשלבים מתקדמים של תכנון פרויקט עם השפעה סביבתית, זה יהיה נחוץ מצדכם לקבל תחילה ייעוץ...
קרא עוד »
דצמ 22, 2021