השתלת שיער dhi

יום בחייו של מטפל NLP

השתלת שיער dhi

כמעט כל אדם מודע כיום לאסתטיקה הגופנית שלו. בשל אותה מודעות, כל אדם מחפש את הדרך לשמור על מראה טוב. כיום ניתן למצוא לא מעט טכניקות המסייעות לכל אדם להראות טוב יותר. כך לדוגמא: כאשר מדובר בהתקרחות טבעית אשר נוצרת אצל אדם, הרי שהוא יכול לבחור בהשתלת שיער שמטרתה היא להעניק לו מראה שיער מלא ובריא. אחת השיטות הטובות והיעילות ביותר כיום בתחום השתלות שיער היא השתלת שיער dhi

מהי השתלת שיער dhi

על פי דוקטור זריאן, השתלת שיער dhi היא השתלת שיער הידועה כמדויקת מאוד, אשר איננה מצריכה את הגילוח של אותו שיער מושתל. מדובר על תהליך שניתן לבצע גם בטורקיה וגם בארץ. במסגרת שיטה זו, מתבצעים שלושה שלבים. בשלב הראשון מוציאים את זקיקי השערה באמצעות עץ טיטניום מיוחד ומבצעים אותה בעזרתו של מזרק עדין מאוד. בהליך ההשתלה עצמו, מכניסים כל זקיק שערה שנשאב באופן נפרד, באופן ישיר אל המזר ומזריקים אותו לאזור הרצוי. מדובר על שיטה בעלת יתרונות רבים: ראשית, במסגרת שיטה זו אין צורך לבצע חתכים זעירים בראש. שנית, מדובר על החלמה קלה יותר לאחר ביצוע שיטה זו. וכן, אין צורך בגילוח של האזור המושתל כאמור.

היכן ניתן לבצע השתלת שיער dhi

השתלת שיער בשיטה זו ניתן לבצע כיום בטורקיה, באיסטנבול ואפילו בארץ. מדובר על השתלה מאתגרת מאוד, אשר דורשת רמת דיוק גבוהה של הרופא שמבצע אותה. לכן, בהחלט לא כדאי לבחור בכל מקום באשר הוא לצורך ביצוע השתלת שיער בשיטה זו. על מנת להפיק את המרב מההשתלה ועל מנת שהשתלה תענה על מטרותיה וייעודה, חשוב לברר היטב בטרם מחליטים לבצע השתלת שיער בישראל או בטורקיה בשיטה זו מיהו איש המקצוע המבצע את ההשתלה מסוג זה בצורה הטובה ביותר, באותו המקום שבו החלטתם לבצע את ההשתלה, האם יש לו הצלחות בביצוע סוג ההשתלה הזה, האם מדובר ברופא מיומן בעל ניסיון בתחום וכן, האם ניתן למצוא לא מעט לקוחות אשר ממליצים עליו. חשוב כמובן להגיע לפגיעת ייעוץ בטרם מבצעים את ההליך, על מנת לוודא שמדובר בהליך שאכן מתאים לאותו האדם.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
שיפור האושר הזוגי: תובנות מפתח למוצרים לשיפור מערכות יחסים
במסע המורכב של חיי הנישואין, ישנם מספר היבטים חיוניים שיכולים לתרום משמעותית לשיפורם ולאריכות החיים...
קרא עוד »
ינו 24, 2024
אולטרסאונד בטן
אולטרסאונד בטן היא בדיקה רפואית המשתמשת בגלי קול כדי ליצור תמונה של פנים הבטן. הוא משמש לאיתור חריגות...
קרא עוד »
ינו 21, 2023
הסרת שיער בלייזר כל היתרונות
הסרת שיער בלייזר הפכה בשנים האחרונות לאחת השיטות הנפוצות והיעילות ביותר להסרת שיער מכל שטחי הגוף....
קרא עוד »
פבר 24, 2019