ערכת רצועות התנגדות

ערכת רצועות התנגדות

ערכת רצועות התנגדות

אחד הפתרונות המעשיים עבור אימוני כושר הוא שימוש באופציה של ערכת רצועות התנגדות וזאת לאור היתרונות הרבים שלה.

ההיצע הנרחב של האימונים באמצעות ערכת רצועות התנגדות יוצרים אימוני כושר בבית וגם מחוצה לו וזאת לבחירתו של המתאמן. הוא יכול לבצע בימים מסוימים את האימונים בבית בדיוק כמו בחדר הכושר ובימים אחרים מחוץ לבית, בפארק, בחצר או בכל מקום אחר.

הגמישות הרבה של אימוני הכושר הגופני באמצעות ערכת רצועות התנגדות מייתרת במקרים רבים את הצורך להירשם כמנוי בחדר הכושר, כיוון שאפשר לבצע תרגילים זהים באמצעות ערכת רצועות התנגדות שיש בהם שפע של אפשרויות ביצוע תרגילים שונים על פי ההנחיות.

ערכת רצועות התנגדות

אפשר לרכוש את הערכות הללו בהתאם למשקלו של המתאמן. קיימות כמה אופציות החל במשקל גוף של 36 ק"ג ועד משקל גוף של 93 ק"ג. באמצעות המתיחות והתנועתיות מצליח המתאמן לבצע את העבודות על שרירים ספציפיים שאותם הוא רוצה לפתח.

בתחילת האימון חשוב לחמם את השרירים באמצעות מתיחות ולאחר פרק זמן מסוים להתמקד בסוג האימון הרצוי כמו אימון שרירי החזה והגב, אימון סיבולת לב ריאה או פעילות אירובית עבור שרירי הליבה.

באמצעות ערכת רצועות התנגדות של דופה אפשר גם לחטב את הגוף. באתר קיימים תרגילים ייעודיים למטרה זו ולכן אפשר להתמקד באופציה זו לאורך פרק זמן מסוים ולבצע את כל התרגילים המומלצים בזה אחר זה. האפקטיביות של ערכת רצועות התנגדות היא מאד מהירה ומשמעותית ולכן אחרי תקופה מסוימת אפשר כבר לראות תוצאות של חיטוב הגוף.

לפי הצורך במהלך האימונים הרגילים אפשר לשלב בעקביות את האימונים שהם ייעודיים לחיטוב הגוף וכך ליהנות מכל העולמות, הן שיפור הכושר והן שיפור הנראות.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כל מה שצריך לדעת על טיפול CBT – המדריך המלא למטופל המיועד
בין הטיפולים השונים שאנחנו יכולים לקבל בשביל להתמודד עם קשים, פחדים או טראומות, נמצא גם טיפול CBT. כאן...
קרא עוד »
דצמ 21, 2019
יישור שיניים – אילו סוגים זמינים? ואיך תדעו מה מהם מתאים לכם?
אורתודונטיה היא ענף ברפואת שיניים המתמקד בתיקון אי התאמות שיניים ושיפור המראה והתפקוד של השיניים. עם...
קרא עוד »
יול 15, 2023
טיפול בבעיות זיקפה – מתמודדים בקלות
כל הנושא של טיפול בבעיות זיקפה יכול להיות כזה שתוכלו להתמודד עמו בצורה יוצאת מגדר הרגיל וזאת אם תדעו...
קרא עוד »
אפר 12, 2022