שליטה באמנות של מניעת אבנים בכליות: מה שאתה באמת צריך לדעת

אבנים בכליות הן יותר מסתם אי נוחות כואבת. הם קריאת השכמה, שקוראים לך לחשוב מחדש על בחירות אורח החיים שלך. מדיאטה ועד לחות, מספר רב של גורמים ממלאים תפקיד בשאלה האם תצטרך להתמודד עם החוויה המייסרת הזו. בעוד ששתיית מים והימנעות ממזונות מסוימים הם טיפים שציינו בדרך כלל, בואו נעמיק בכמה אסטרטגיות פחות מוכרות אך יעילות ביותר להתרחקות מאבנים בכליות וגם תוכלו לדעת על סימפטומים לאבנים בכליות באתר של ד"ר ניר קליינמן.

מדריך חובה לדעת

יתרון ההדרים: לא כל הנוזלים נוצרים שווים. משקאות הדרים כמו לימונדה ומיץ תפוזים עשירים בציטראט, שיכול לעכב היווצרות אבנים בכליות.

אל תירתע מסידן: בניגוד למה שנהוג לחשוב, סידן נמוך יכול למעשה לתרום לאבנים בכליות. החוכמה היא לקבל את הסידן שלך ממזון ולא מתוספי מזון.

מלח: חרב פיפיות: הפחתת המלח יכולה להפחית את הסידן בשתן שלך, ולהפחית את הסיכון לאבנים. אבל אל תגזים, שכן לרמות נתרן נמוכות במיוחד יכולות להיות השלכות בריאותיות אחרות.

השג את החלבון שלך מצמחים: צריכה גבוהה של חלבון מן החי יכולה להגביר את רמות חומצת השתן, תורמת לאבנים בכליות. שקול חלבונים על בסיס צמחי כמו עדשים וחומוס כחלופות.

איזון אותם אוקסלטים: מזונות עשירים באוקסלט (כמו תרד ושקדים) אינם לגמרי אסורים. חבר אותם למזונות עשירים בסידן כדי לנטרל את הפוטנציאל ליצירת אבנים שלהם.

התמתנות בכל הדברים, אפילו במים: הידרת יתר עלולה לדלל אלקטרוליטים חיוניים, לשבש את איזון הכליות. שאפו למדיום בריא.

בדוק את התרופות שלך: תרופות מסוימות יכולות להיות עבריינים יוצרי אבנים. בדוק תמיד עם הרופא שלך, במיוחד אם אתה נוטל תרופות משתנות או סותרי חומצה על בסיס סידן.

דע את ההיסטוריה המשפחתית שלך: נטייה גנטית היא דבר אמיתי. אם אבנים בכליות הן עניין משפחתי, תצטרך להיות ערני במיוחד במאמצי המניעה שלך.

הטייק אווי

אבנים בכליות הן לא בדיחה, אבל הן גם לא מובנות מאליהן. גישה ניואנסית למניעה, כזו שחורגת מעבר לטחון מים ודילוג על שוקולד, יכולה לעשות את כל ההבדל. מדובר בשינויים מתחשבים באורח החיים שמצטברים לאורך זמן. אז אל תעקבו רק אחרי הקהל? חמש את עצמך בעובדות, התאם את האסטרטגיה שלך, ואתה תהיה בדרך לחיים נטולי אבנים.

לעוד מידע, בקרו באתר https://nk-urology.com/

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מכשיר מסאג' לכל הגוף – מה אתם חייבים לדעת
הגוף שלנו חייב תחזוקה. הגוף שלנו דורש טיפוח ואם הוא לא מקבל את זה, הוא פשוט מתעייף, הוא נחלש וחלק...
קרא עוד »
אוג 07, 2020
בדיקת שינה בבית – איך זה עובד
בתחום שירותי הבריאות המודרניים, ההתקדמות הטכנולוגית ממשיכה לעצב מחדש את הדרך בה אנו ניגשים לאבחון...
קרא עוד »
אוג 18, 2023
מה זה פדיקור רפואי?
פדיקור הוא חלק חשוב מאוד משגרת היופי. תהליך זה הוא הרבה יותר מסתם גזירת ציפורניים ושיוף כפות הרגליים....
קרא עוד »
אוק 14, 2022