ניתוח אף – מדוע אנשים מבקשים לעבור אותו

ניתוח אף

אחד הניתוחים הפלסטיים הפופולאריים ביותר שיש, בין אם זה בקרב צעירים ובין אם זה בקרב מבוגרים, הוא ניתוח אף. מזה שנים רבות, מדובר באחד הניתוחים הפופולאריים ביותר ומדי שנה, אלפי מטפלים ומטפלות מבקשים לעבור אותו. 

ישנן סיבות שונות מדוע מדובר בניתוח פופולארי, כאשר אפשר לחלק אותן לתהליך הביצוע של הניתוח וכן לתוצאות שהוא יוצר. כמו כן, מדובר בניתוח פופולארי, גם בגלל העובדה שלהבדיל מניתוחים פלסטיים אחרים, הרי מדובר בניתוח שניתן לעבור אותו גם בגיל צעיר יחסית, כלומר 15-16, ולא צריך לחכות עד אחרי גיל 18 או גיל מבוגר יותר. 

ניתוח פלסטי באף מתבצע לרוב, כאשר המטופל או המטופלת מתמודדים עם אף לא סימטרי, עם מבנה ומראה אף שאינם מתאימים למראה הפנים. ישנם מקרים בהם הניתוח מתבצע כתוצאה מחבלה, פציעה, תאונה או כל מקרה שמחייב זאת. לפני שמחליטים האם לעבור ניתוח, יש לבחון את הצורך בו, ויש לפגוש רופא מנתח שיספק את כל המידע ויחליט האם ניתוח אכן יכול לעזור. 

למה אנשים מקשים לעבור ניתוח אף

כאמור, ניתוח אף הוא מאוד פופולארי בקרב קהלים שונים. יש לכך שורה של הסברים, אשר ניתן לחלק אותם לשתי קבוצות עיקריות:

ראשית, מדובר בניתוח שיכול לשנות באופן משמעותי את מראה הפנים. בין אם מדובר באף לא סימטרי, לא ישן ובין אם מדובר בקיצור גודל האף, אשר ייתכן והוא גדול מדי ולא פרופורציונאלי למבנה הפנים. 

שנית, כמו שציינו, מדובר בניתוח מאוד פשוט וקל. אחוזי ההצלחה בו מאוד גבוהים, הוא לא דורש תהליך החלמה ארוך, הוא יכול לספק תוצאות מאוד טובות, ואין ספק שאחריו מרגישים הרבה יותר טוב מבחינה אישית. 

למידע נוסף הכנסו לאתר של ד"ר יעקב בר

 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך ניתן לטפל בכאבים באיבר הנשי
אם את סובלת מכאבים באיבר הנשי כדאי לך לדעת שאת לא לבד. אמנם זה נושא שהשתיקה יפה לו אך רבות מין הנשים ...
קרא עוד »
אפר 11, 2021
ביופסיית חרוט
ביופסיית חרוט היא ניתוח זעיר שבו הרופא המנתח מסיר רקמה מצוואר הרחם בצורת חרוט. ההליך של ביופסיית חרוט...
קרא עוד »
אוג 22, 2022
זה למה חשוב מאוד לנגב ידיים לאחר השטיפה
אנשים רבים כלל לא מודעים לעובדה כי שטיפת הידיים עם מים בלבד ללא ניגובם מיד לאחר השטיפה כמעט ולא...
קרא עוד »
מרץ 30, 2020