איך לבחור חברת הסעה לנכים?

הנגשת מקומות לנכים

נכים, או כפי שאנו מעדיפים לומר בעלי מוגבלויות, יכולים להגיע לכל מקום בעזרת חברת הסעה לנכים שעומדת לרשותם. כך הם יכולים להתנייד כמו כולם, כל נוח להגיע לאירוע, למסיבה, לבדיקות, לחברים וכן הלאה. הדגשים הבאים יעזרו לבחור את החברה המתאימה ביותר לצורך כך. 

רכבי הסעות נכים מאובזרים 

ישנם בעלי מוגבלויות שיכולים להסתדר עם נסיעה בכלי רכב רגיל. כלומר כל מיניבוס או מונית יכולים להתאים להם. אבל ישנם כאלה שזקוקים לפתרון ייחודי או, מוטב לומר, ייעודי. ככלל, עדיף לבחור חברה שמתמחה בהסעות נכים שמחזיקה צי של רכבים ובהם רכבי הסעות מאובזרים בהתאם. כלומר, מדובר ברכבי הסעות עם רמפה להעלאת כיסא גלגלים, עם מעלון ייעודי ופתרונות נוספים כגון לעיגון הכיסא ושמירת יציבות ובטיחות בזמן הנסיעה. 

חברה מתמחה עם תודעת שירות 

חברת הסעה לנכים כדאי לבחור גם בהתאם לתודעת השירות. זה לא רק רכב הסעות מיוחד, עם מעלון ועם אמצעי עגינה או ייצוב לכיסאות גלגלים. כחלק מהשירות, נדרש נהג אדיב, בעל ניסיון וידע בנהיגה ובתפעול הציוד הנלווה. נהג שיסייע לבעל המוגבלות בעליה לרכב, בצאתו מן הרכב ובכל דבר אחר שנדרש. 

מוניטין ומחיר הוגן, גם שניהם חשובים 

לא נסיים לפני שנציג עוד שני דברים שיעזרו לבחור את החברה המתאימה והטובה ביותר. ראשית, המוניטין. חברה שמתמחה בפתרונות להסעת נכים זו חברה שמרבים להמליץ עליה והלקוחות מלאי שבחים. שנית, עלות השירות. למרות שמדובר בשירות שלא כל חברה להסעות מציעה, אין סיבה שתשלמו יותר מדי. וודאו כי מדובר בחברה אמינה, שנותנת הצעת מחיר הוגנת וסבירה. חברת הסעות RENT A BUS לשירותכם, עם כל פתרונות ההסעה, נהגים אדיבים ומיומנים להסעות כלליות וגם להסעות נכים. 

 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
על צמחי מרפא בחורף
טרם הגעת עונת החורף הגשומה והקרירה למדינתנו חשוב לחזק את המערכת החיסונית וזאת על מנת להימנע...
קרא עוד »
ינו 17, 2021
כסא למחשב
היום ניתן למצוא לא מעט עיצובים, סגנונות ודגמים שונים של כסאות למחשב. אין ספק כי כל אחד יכול למצוא את...
קרא עוד »
יונ 19, 2020
השתלת שיער בטורקיה: כל היתרונות
השתלת שיער היא הליך כירורגי שניתן לבצע בעזרת השתלת זקיק שיער. מדובר בפעולה הכוללת הוצאה והחלפה של...
קרא עוד »
פבר 22, 2023