החתול לא אוכל? מה כדאי לבדוק

החתול לא אוכל? מה כדאי לבדוק

במצרים העתיקה חתולים נחשבו לסוג של אל ועד היום אפשר למצוא קברים רבים במצרים אשר בהם החתול נקבר כמומיה. אז נכון כיום אנו יודעים כי חתול הוא לא אל אך אפשר לומר כי יש לא מעט משפחות ישראליות אשר מתייחסות אל החתול שלהם כאל יצור אלוהי. חתול הוא חיה מאוד מיוחדת ואין ספק כי ברגע שיש לנו אותו בבית אנו נהנה ממנו מאוד. אין דבר יותר מהנה מאשר לשחק עם החתול ולגרום לו לרדוף אחרי כדור צמר או אחרי עכבר צעצוע. למעשה אפשר לבלות עם החתול שעות על גבי שעות ולעולם לא להתעייף או להשתעמם. לכן זה אך טבעי שכאשר החתול לא אוכל אנו נהיה מודאגים מאוד וננסה לעשות הכול בכדי לטפל בו. יכול להיות שהחתול לא אוכל בגלל שיש לו קלקול קיבה או שהוא חולה במחלה אחרת אך מה שבטוח הוא שאנו חייבים לפנות אל וטרינר 24 שעות באורנית ולבדוק את הנושא ולא לזלזל בו.

האם לחתול יכולות להיות בעיות נפשיות?

פעמים רבות כאשר אדם לא אוכל זה לא בגלל שיש לו בעיה פיזית אלא בגלל שיש לו בעיה נפשית כמו לחץ, שברון לב, דיכאון, עצב או כל סיבה נפשית אחרת. לכן עולה השאלה האם גם חתולים יכולים לסבול מבעיות נפשיות והאם יכול להיות שהחתול לא אוכל בגלל שיש לו בעיה נפשית אחרת? אם כן לא תמיד זה המצב אך בהחלט יתכן כי החתול שלכם סובל ממצוקה נפשית או ממועקה כלשהי ובגלל זה הוא לא אוכל ועל כך אתם צריכים לתת את הדעת. עליכם להבין את הסיבה שבגללה החתול לא אוכל וזאת בכדי להבטיח כי תוכלו לטפל בבעיה בצורה הטובה ביותר שיש.

האם יש דבר כזה פסיכולוג לחתולים?

עליכם לתת את הדעת על כך כי אין כיום פסיכולוג לחתולים ומי שיכול לטפל בחתול בין אם יש לו בעיה נפשית ובין אם יש לו בעיה פיזית זה אך ורק וטרינר. עם זאת גם כאשר אתם פונים אל וטרינר תורן כדאי לכם להבטיח כי הוא ייתן דעתו על הנושא הנפשי ואל לכם להתפשר על נושא זה.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כמה עולה קלנועית זוגית?
עלויות הקלנועיות משתנות בהתאם למפרט שלהן. אם אתם מחפשים לקנות קלנועית זוגית חדשה, אין ספק שזו אחת...
קרא עוד »
יול 21, 2020
מעבר לכסף: מסלולים לא שגרתיים לפיצויים יהודים-גרמנים
הרעיון של פיצוי ניצולים יהודים וצאצאיהם על הזוועות שבוצעו במהלך השואה נוטה בדרך כלל לפיצוי כספי. עם...
קרא עוד »
אוק 24, 2023
איך לבחור חברת הסעה לנכים?
נכים, או כפי שאנו מעדיפים לומר בעלי מוגבלויות, יכולים להגיע לכל מקום בעזרת חברת הסעה לנכים שעומדת...
קרא עוד »
מאי 10, 2021