הסרת קעקועים בלייזר – שאלות תשובות

הסרת קעקועים בלייזר

הסרת קעקועים בלייזר

בכתבה שלפניכם תוכלו למצוא מספר שאלות נפוצות בהקשר של הסרת קעקועים בלייזר ולצידן תשובות מקצועיות בנושא.

האם אפשר להסיר כל קעקוע?

בהחלט, הסרת קעקועים בלייזר הינה פעולה מקצועית המיועדת לצרכי הסרה וטשטוש של כל סוגי הקעקועים אותם ביצעתם על גופכם לאורך השנים.

כיצד מתבצעת הפעולה?

הסרת קעקועים בלייזר מיושמת באמצעות מכשיר לייזר ייעודי המכונה: FOTONA. מכשיר זה נחשב לאחד ממכשירי הלייזר המתקדמים, הבטוחים והיעילים ביותר למטרות הסרה של כל סוגי הקעקועים, לרבות, קעקועי גוף מורכבים המשלבים בתוכם מספר גדול של צבעים.

זה כואב?

אם צלחתם את ביצוע הקעקוע בזמנו, אין כל סיבה שתוכלו להכיל את הכאב הקל הנלווה לפעולת הסרת קעקועים בלייזר. במידה ואתם בעלי עור רגיש אנו ממליצים לכם למרוח משחת אלחוש כחצי שעה לפני הטיפול. ברוב המקרים, טיפולי לייזר להסרת קעקועים אינם טיפולים המלווים בכאב בעצימות גבוהה.

האם יישאר לי סימן על העור?

הסרת קעקועים בלייזר אינה מותירה כל צלקת על גבי העור באזור המטופל, אך יחד עם זאת, עלול להיווצר מצב בו גוון העור באזור המטופל יישאר ככה יותר מגוון העור ביתר אזורי הגוף. כמו כן, חשוב לדעת שככל שהקעקוע מורכב יותר (גדול יותר או צבעוני יותר), כך גובר הסיכוי שפעולת ההסרה בלייזר תותיר סימן כזה או אחר על העור, אך סימן זה דוהה עם הזמן.

האם ניתן להסיר את הקעקוע בטיפול אחד?

בכל אותם מקרים בהם מדובר בקעקוע גוף קטן יחסית בצבע אחד, ניתן להסיר אותו בטיפול לייזר אחד וממוקד האורך בין 40 דקות לשעה וחצי. ככל שהקעקוע מתפרס על פני שטח גוף גדול יותר וככל שמופיעים בו יותר צבעים (בענף הקעקועים קיימים למעלה מ-100 סוגי צבע שונים), כך תדרשו ליותר טיפולי לייזר לצרכי הסרה מוחלטת של הקעקוע. במקרים של קעקועים צבעוניים, היקף הטיפולים נקבע בהתאם למספר הצבעים המרכיבים את הקעקוע ובהתאם לגודל הקעקוע.

האם יש תופעות לוואי לאחר הטיפול?

הסרת קעקועים בלייזר מלווה בתופעות לוואי קלות החולפות תוך מספר שעות עד מספר ימים (בין יומיים לשלושה ברוב המקרים). תופעות אלו כוללת: תחושת עקצוץ או גירוי באזור המטופל, עור אדמומי ומגורה באזור המטופל ונפיחות קלה באזור המטופל. בכל מקרה בו תופעות אלו אינן חולפות מאליהן, חשוב לעדכן את הצוות המטפל וליזום פניה ישירה לרופא המשפחה. יחד עם זאת, חשוב לנו להבהיר ולהדגיש כי ברוב הגדול של המקרים, תופעות הלוואי חולפות מאליהן לאחר מספר שעות עד 48 שעות לאחר הטיפול.

כמה זה עולה?

עלותו של טיפול לייזר להסרת קעקועים נקבע בהתאם לגודל הקעקוע, מספר הצבעים המופיעים בו והאזור בו מופיע הקעקוע. ככל שהקעקוע גדול יותר וצבעוני יותר כך יידרשו יותר טיפולי לייזר ולכן המחיר הכולל של השירות יהיה גבוה יותר.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
סנדלים לנשים – איך לבחור את הסנדל הנכון?
סנדלי נשים הם טרנד אופנתי שנמצא במגמה בשוק. הנעליים הפכו לאביזר חובה לנשים. נעליים אלו מעוצבות מתוך...
קרא עוד »
יול 30, 2022
מיטות טיפולים
מיטות עיסוי קיימות כבר שנים רבות והפכו לחלק מחיי היומיום שלנו. הם לא משמשים רק להרפיה, אלא גם לשיפור...
קרא עוד »
אוק 25, 2022
מגבונים לניקוי עיניים – מתי ולמה חשוב להשתמש בהם
אין מחלוקת על כך כי ההבדל העיקרי בין העולם של המאה העשרים ואחת ובין העולם של המאה ה-19 זה העובדה כי...
קרא עוד »
פבר 10, 2019