מה המחיר לחיטוי קורונה?

בבתים רבים בישראל הבינו, מתחילת הנגיף שהחשיבות של ההיגיינה בבית חשובה מאוד למניעת מחלות. הנתון המדהים שהכה את העולם בהלם אודות הירידה האדירה באחוזי החולים בשפעת עקב ההקפדה על ההיגיינה, הוכיחה, שאם רוצים, זה אפשרי.

אפשר להימנע ממחלות רבות על ידי הקפדה על מרחב ציבורי היגייני, אבל לא רק, גם בבית שלכם הקפדה על היגיינה תוודא שגם כאשר מישהו חולה, אחרים לא ידבקו, וכן, תוכלו גם להפחית סיכוי להידבקות בנגיפים מצויים.

כדי לשמור על סביבה היגיינית ברמה הכי גבוהה יש צורך בחיטוי. אז איך חיטוי יעזור לכם בזה וכמה זה עולה? המשיכו לקרוא כדי לדעת.

 

מה המחיר לחיטוי קורונה?

חיטוי קורונה עם דור מזיקיס הוא כמובן לאו דווקא חיטוי לקורונה. מדובר בחומרים כימיים שיודעים לעשות חיטוי בכל אזור. משטחים קשים, ספות, רכבים ולהרוג חיידקים שעמידים בפני אנטיביוטיקה, וכן למנוע מהם להתיישב במקומות בהם בוצע החיטוי.

דווקא מבחינת הקורונה, הסיכון המרכזי הוא לא מהמשטחים הללו, אלא יותר ממגע אנושי, זו הצורה שבה החיידק עובר, הסיכון במשטחים הוא רק בכאלו שמיועדים למישושי ידיים רבים כמו למשל, מעקה של מדרגות.

כדי לבצע חיטוי יעיל מומלץ ראשית לנקות את כל האזור. אם מדובר בספות של הבית שלכם, מומלץ לנקות אותם מאבק, לאוורר אותם אם אפשר ולעשות כל פעולה שיגרמו להם לבוא נקיים לחיטוי.

כך גם אם החלטתם לבצע חיטוי בבית עצמו. כדאי שהבית יהיה נקי לפני ואז החיטוי יהרוג את כל החיידקים שעוד נותרו.

חיטוי קורונה מחיר יכול להיות אפילו כמה שקלים בודדים למטר אחד, הכול תלוי בגודל של הבית או אם אתם רוצים למשל לבצע חיטוי ברכב דווקא התעריף יהיה אחר.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טימפנומטריה – מתי מפנים לבדיקה?
בדיקת טימפנומטריה תהיה מועילה עבור אנשים שאובחנו עם ליקוי שמיעה ורוצים לדעת אם הבעיה נובעת מתפקוד לא...
קרא עוד »
אפר 18, 2021
5 טיפים שאתם צריכים להכיר כשאתם מכינים תחליפי חלב לתינוקות בלילה
אין דבר יותר קשה להורה מאשר להעיר בטעות את התינוק שלו באמצע הלילה, רק כי רצה להכין לו את הבקבוק. ידוע...
קרא עוד »
אוק 01, 2020
מהי שיטת בודי טייט ולמה זה טוב על פי ד"ר אן גורביץ
שיטת Body Tite היא טיפול לא פולשני המשתמש בשאיבה ואקום כדי לסייע בהסרת צלוליט. שאיבת הוואקום מסייעת...
קרא עוד »
ספט 29, 2022