היכן ניתן למצוא שותפים לתהליך הורות משותפת?

אנשים רבים אינם מודעים לתהליך ההורות המשותפת. הם עשויים לחשוב שזו דרך לשלב שני משקי בית שונים לאחד. עם זאת, זה לא המקרה שכן הורות משותפת יכולה להיות תהליך קשה הדורש סבלנות, הבנה ופשרה.   ואחד הדברים המאתגרים הוא היכן ניתן למצוא שותפים לתהליך הורות משותפת. 

בני זוג שאפשר להסתדר איתם

על מנת להקל על הורות משותפת לכל המעורבים, חשוב למצוא בני זוג שתוכלו לעבוד איתם היטב ושיש להם תחומי עניין וערכים דומים לשלך. תהליך ההורות המשותפת צריך להיות מהנה, והכי חשוב בריא לכל המעורבים. 

תהליך ההורות המשותפת אינו קל לכל המעורבים. זה יכול להיות אפילו קשה יותר כאשר אינך בטוח היכן למצוא את בן הזוג המתאים לילדך. בין היתר ניתן להיעזר באתרי הכרויות באינטרנט. או פלטפורמות מדיה חברתית: פייסבוק, אינסטגרם. ואחד הדברים החשובים ביותר להורים ששוקלים הורות משותפת הוא למצוא שותפים לתהליך. הם צריכים למצוא שותפים שמוכנים לעבוד איתם ולא נגדם.

להבין את העיקרון 

הורות משותפת היא סוג של הסדר הורות בו לשני ההורים יש אחריות הורית על הילדים. הסדר זה משמש לרוב כאשר לאחד ההורים יש משמורת פיזית ראשית ולשני משמורת משפטית ראשית. ההסדר עשוי לשמש גם כאשר קיימת משמורת פיזית משותפת, או כאשר ההורים גרושים והם חולקים סמכות קבלת החלטות לגבי גידול ילדיהם.

הורות משותפת הופכת פופולרית יותר בחברה המודרנית, במיוחד בקרב זוגות נשואים זמן רב. זה יכול לשמש גם במקרים שבהם להורה אחד יש אחריות הורית בעוד להורה השני יש זכויות משמורת. הורות משותפת היא גישה ידידותית וגמישה למשמורת ילדים המאפשרת לשני ההורים להשתתף בגידול ילדיהם, מבלי להגביל זה את הזכויות או החובות של זה.

מחפשים שותף להורות משותפת? קבלו טיפים >>>

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איזה כלים נדרשים לניהול יעיל של קליניקות
ניהול יעיל של קליניקות הוא עניין חשוב שיש לתת עליו את הדעת. על מנת שקליניקה תוכל להצליח, להתקדם...
קרא עוד »
ינו 04, 2020
טיסה פרטית לצרכים רפואיים
מחיר של טיסה פרטית לרוב מתחיל באזור של 9500 דולר, כאשר סוג המטוס, מספר המושבים שבו והיעד אליו רוצים...
קרא עוד »
דצמ 16, 2021
טיפול באקנה – המדריך המלא
הפנים של האדם הם כרטיס הביקור שלו בפני העולם. זה נכון לומר כי מראה של אדם יכול ביתר קלות לפתוח עבורו...
קרא עוד »
אוק 21, 2021