מחטבים לאחר ניתוחים פלסטיים

מחטבים לאחר ניתוחים פלסטיים

שימוש בביגוד הנכון עם דגש על מחטבים לאחר ניתוח הכרחי לשימור התוצאות וזירוז תהליכי ההחלמה. מחטבים לאחר ניתוחים פלסטיים כוללים סגירה מיוחדת כך שאין מדובר בעוד פריט לבוש סטנדרטי. המחטבים שמיועדים לתקופת ההחלמה אינם מפעילים לחץ על התפרים, אינם עוצרים את זרימת הדם ואינם מגבילים את כושר התנועה. תדעו שבחרתם נכון כאשר תצליחו להסיר בקלות את המחטב ותיהנו מתחושת נוחות. מחטבים לאחר ניתוחים פלסטיים חיוניים לקיבוע של העור, מניעת היווצרות של עודפי עור וקבלת התוצאות הטובות ביותר.

החלמה אחרי ניתוחים פלסטיים

את הניתוחים הפלסטיים נבצע לרוב בקליניקות פרטיות ללא צורך באשפוז ממושך. המטופל משתחרר לביתו מספר שעות לאחר הניתוח כאשר משך האשפוז המרבי עומד לרוב על 24 שעות. לקראת השחרור הביתה המטופל מונחה ללבוש מחטב מיוחד למטרת הפחתת הנפיחות וקיבוע תוצאות הניתוח. מחטבים לאחר ניתוחים פלסטיים יש ללבוש בהתאם להנחיה של הרופא המנתח. לרוב תתבקשו ללבוש את המחטב לאחר ניתוח או חגורת לחץ במשך כחודש ברוב שעות היממה.

באופן טבעי כדאי להקפיד לאחר לניתוח על אורח חיים בריא וסביבה נקייה. הקפידו לבחור מחטבים עשויים בדים איכותיים שמונעים גירויים בעור או היווצרות של חיידקים. יש להקפיד לכבס את המחטב אחת למספר ימים בכביסה ידנית. מחטבים לאחר ניתוחים פלסטיים מעודדים את תהליכי הריפוי הטבעיים של הגוף, מפחיתים את הכאבים ומשמרים את התוצאות.

איך נערכים להחלמה מהירה אחרי ניתוח פלסטי?

על אף הרצון לחזור במהרה לשגרה עלינו לזכור שניתוח פלסטי דורש תקופת החלמה לא קצרה. הגוף זקוק לתקופת הסתגלות והחלמה. שימוש נכון בביגוד תומך והקפדה על ההנחיות של המנתח מצמצם את הכאבים, מקצר את תקופת ההחלמה ומשמר את התוצאות בצורה הטובה ביותר. מחטבים לאחר ניתוחים פלסטיים מפעילים לחץ מדויק על הגוף לעיצוב הגוף והשטחה של העור.

 

אולי יעניין אתכם גם: בגדי לחץ לאחר ניתוח

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
תביעת סיעוד נגד חברות ביטוח – 5 דגשים חשובים
כאשר אדם מגיע תביעה לקבלת גמלת סיעוד מחברת ביטוח אשר בה הוא ביטח את עצמו בביטוח סיעודי, עליו לדעת שלא...
קרא עוד »
ספט 23, 2020
חברות סיעוד – מה צריך לדעת לפני שנעזרים בהם
על מנת להצליח לבחור את חברת הסיעוד הטובה והמתאימה ביותר עבור הצרכים שלכם, חשוב להכיר כמה נקודות...
קרא עוד »
נוב 14, 2020
כל מה שצריך לדעת על טיפול CBT – המדריך המלא למטופל המיועד
בין הטיפולים השונים שאנחנו יכולים לקבל בשביל להתמודד עם קשים, פחדים או טראומות, נמצא גם טיפול CBT. כאן...
קרא עוד »
דצמ 21, 2019