10 טיפים חשובים לאובדן כושר עבודה

עורך דין לתביעות סיעוד

אובדן כושר עבודה, הינו אחד הנושאים החשובים והמדוברים ביותר, ולכן החלטנו לספק לכם עשרה טיפים חשובים הקשורים אליו:

  1. התנהלות חכמה תוביל לפיצוי– תביעת אובדן כושר עבודה היא אחת מהנפוצות. התנהלות נכונה בכל הקשור אליה תוביל אתכם לפיצוי לו אתם זכאים.
  2. תכנון חכם של סכום הפוליסה – במקרה של אובדן כושר עבודה חברת הביטוח תשלם את הסכום שנקבע בפוליסה, כאשר שיעור התשלום לא יעלה על 75% ממוצע שכר השנה החולפת. לכן, חשוב לבחון את סכום הביטוח בפוליסה ולהחליט על סכום שתואם את ממוצע השכר שלכם.
  3. לא מוותרים על הרחבה לפוליסה – בכדי לקבל את הכסף המגיע לכם תצטרכו להוכיח רפואית שאינם יכולים לעבוד ושקיימת הפחתה של 75% ביכולת לעבוד. נכון להיום יש אפשרות לרכוש הרחבה לפוליסה אשר תאפשר הוכחה של 25% בלבד יכולת לעבוד, (אובדן כושר עבודה חלקי). הרחבה זו תאפשר לכם לעבוד באופן חלקי ולקבל את תגמולי הביטוח.
  4. רכשו פוליסה מקצועית – בפוליסה זו תצטרכו להוכיח שאינכם כשירים לעבוד בעיסוק הספציפי שלכם ולכן זכאים לתגמולי הביטוח המובטחים בפוליסה.
  5. יש לכם אפשרות לפוליסה זולה – (בהשוואה לפוליסה מקצועית או לכל עיסוק), אך יש לקחת בחשבון שקשה יותר להוכיח אובדן כושר עבודה בפוליסה זו, כי היא מתייחסת לאובדן כושר עבודה בכל עבודה.
  6. ייעוץ משפטי חובה – בכדי למקסם את התוצאות, חשוב לשכור את שירותיו של עורך דין לתביעות סיעוד אשר יבחן את המקרה שלכם וייעץ לכם בדבר התנהלות נכונה.
  7. דיווח מיידי – ברגע בו אתם רואים שאינכם יכולים לעבוד, חשוב לפנות ולדווח על כך לחברת הביטוח, אך חשוב לעשות זאת אך ורק לאחר התייעצות עם רופא תעסוקתי ועם עו"ד המומחה בתחום אובדן כושר עבודה.
  8. לא להרים ידיים – אם חברת הביטוח שלכם דחתה את התביעה שלכם, אל תוותרו על מה שמגיע לכם ופנו אל עורך דין המומחה בתחום. חברות ביטוח דוחות פעמים רבות תביעות של לקוחות, תוך ניצול חוסר הידע של הלקוח.
  9. טרם הגשת תביעה – פנו לעורך דין המומחה בתחום תביעות אובדן כושר עבודה טרם הפנייה לחברת הביטוח, בכדי שיעזור לכם להגיש את כל המידע הנדרש באופן תקין. ניתן להגיש מידע זה רק פעם אחת והכל מתבסס עליו.
  10. אל תתעכבו – חשוב לא להתעכב ולעדכן את חברת הביטוח בהודעה מסודרת על אובדן כושר עבודה כמה שיותר מהר, שכן תביעת אובדן כושר עבודה נמשך בממוצע כשלוש שנים.

מדי חודש אנו משלמים פרמיה לחברת הביטוח על מנת ליהנות מכיסוי כספי למצב בו חס וחלילה נהיה באובדן כושר עבודה משום מחלה או תאונה. ראו לדוגמה עורך דין ביטוח סיעודי!

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
פיגמנטציה במצח – לא צריך להתייאש
זה בוודאי יכול להיות מסתכל כאשר מסתכלים במראה ורואים פיגמנטציה במצח. זה יכול לפגוע רבות באסתטיות של...
קרא עוד »
אוג 01, 2021
בדיקת ראדון
לא כולם יודעים אך גז ראדון זהו גז שנמצא בהרבה מאוד מבנים וברמה מסוכנת. לא מרגישים את הגז עד שהוא פוגע....
קרא עוד »
דצמ 17, 2019
10 דברים שלא ידעתם על הפרעות טורדניות כפייתיות
מעטים יודעים עד כמה הפרעות טורדניות כפייתיות נפוצות. אם אתם סובלים מהבעיה ומתביישים לגשת לקבל טיפול...
קרא עוד »
אוק 08, 2021