לפני אחרי טיפולי שיניים

שיניים בריאות מעניקות לנו הרבה יותר מחיוך לבן ובריא. שמירה על בריאות הפה חיונית ללעיסה תקינה (חשוב לעיכול), מניעת ריחות לא נעימים וצמצום הסיכון למחלות חניכיים. אף פעם לא מוקדם מדי או מאוחר מדי להתחיל לדאוג לבריאות הפה. אנו נדרשים לבצע באופן יומיומי פעולות בסיסיות לשמירה על פה בריא. אם נהפוך את הרגלי ההיגיינה הנכונה לחלק בלתי נפרד מהשגרה נצליח לשמור על בריאות הפה ונחסוך לעצמנו תשלומים יקרים לרופא השיניים. 

מגוןן רחב של מוצרים לשמירה על בריאות הםה תמצאו באתר: https://www.clubpharm.co.il/

צחצוח שיניים נכון לפחות פעמיים ביום

פעולת הצחצוח הכרחית להסרת חיידקים ושכבת פלאק מהשיניים. הקפידו לצחצח את השיניים לפחות פעמיים ביום עם מברשת בעלת סיבים עם קצוות מעוגלים. שימו לב שאנכם מפעילים לחץ על החניכיים במהלך הצחצוח. את המשחה נבחר בהתאם למצב החניכיים. מברשת שיניים יש להחליף אחת למספר חודשים. 

ניקוי עם חוט דנטלי

שימוש קבוע בחוט דנטלי מאפשר הסרת לכלוך שמצטבר במרווחים של השיניים. החוט הדנטלי מנקה את השיניים באזורים אליהם מברשת השיניים אינה מגיעה. ניקוי יומי של השיניים בחוט דנטלי מסיר שאריות מזון ופלאק בצורה הטובה ביותר. 

ביקור אצל רופא שיניים ושיננית

עשו לעצמכם הרגל להגיע לבדיקה שגרתית אצל רופא שיניים ואצל שיננית אחת לחצי שנה. הבדיקה התקופתית תבטיח שלא תצטרכו טיפולים מורכבים ותצליחו לטפל בכל נזקי השיניים בשלב מוקדם. כך למשל, הרופא יטופל בנזקי עששת קלים לפני שהעששת חודרת אל מוך השן ודורשת טיפול שורש יקר וכואב. טיפול הסרת אבנית שמתבצע אחת לחצי שנה מונע בעיות חניכיים ותורם לבריאות הפה. 

תזונה נכונה

שתייה מרובה של מים חיונית לבריאות הפה והשיניים. המים תורמים לשמירה על כמות תקינה של רוק בפה ומסייעים כך בהגנה מפני עששת. הקפדה על תפריט יומי עשיר בדגנים מלאים, ירקות ופירות מספקת לגוף את כל הוויטמינים והמינרלים הדרושים או לקחת מולטי ויטמין במידת הצורך. 

 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה חשוב לבדוק בבחירת מכשיר לטיפול בכאבי גב?
כאבי גב הם כאבים שכיחים הן אצל ילדים והן אצל מבוגרים כאחד. כאבי גב הם כאבים בלתי נסבלים, לא משנה מהי...
קרא עוד »
יול 19, 2021
sdfds
[contact-form-7 id="261" title="טופס יצירת קשר...
קרא עוד »
מרץ 08, 2019
סקר עצים – למה אנחנו צריכים לעשות את זה
אחד הכלים הטובים ביותר שיכולים לשרת רשויות וגורמים מקצועיים לדעת עם מה מתמודדים, כשניגשים לפרויקט...
קרא עוד »
ינו 24, 2022