איך יודעים שיש אבנים בכליות? איך מאבחנים אותן?

אבן כליה היא חומר גבישי שנוצר בכליות. זה יכול לחסום את זרימת הנוזלים מהכליות ולהוביל לאי ספיקת כליות. המצב נגרם לרוב על ידי לחץ דם גבוה, סוכרת או מחלות אחרות. אבן כליה היא סוג של אבן שנוצרת בכליות. זה יכול להיות מאוד כואב וזה יכול גם להוביל לבעיות חמורות. סוג זה של אבן מתגלה לעתים קרובות על ידי אנשים שלא ביקרו אצל רופא במשך זמן רב.

אל לנו לחשוב על אבנים בכליות אלו כאבן רגילה. הם למעשה מסוכנים מאוד והם צריכים להיות מטופלים מיד אם הם נמצאים על ידי מישהו שלא ביקר רופא במשך זמן מה. אבנים בכליות הן סוג האבן הנפוץ ביותר שנמצא בגוף. זה נגרם בדרך כלל מחסימה בדרכי השתן וזה יכול להיגרם על ידי מספר מצבים שונים.

פרטים חשובים על אבנים בכליות

אבנים בכליות הן בעיה בריאותית נפוצה בעולם. הם נגרמים מרמות גבוהות של חומצת שתן בדם ועלולים לגרום לנזק חמור לכליות. אנחנו שומעים על אבנים בכליות כבר הרבה זמן. אנשים רבים סובלים מהם ורבים אחרים מתו מהם. עם זאת, עדיין אין תרופה ברורה לאבנים בכליות. ישנם סוגים שונים של אבנים בכליות, חלקן ניתנות לריפוי לאחר הוצאת האבן מהגוף אך חלקן לא ניתנות לריפוי כלל. אבחון אבנים בכליות היא בעיה רפואית שכיחה. למרות שזה מתרחש אצל כאדם אחד מכל 10,000, עדיין מדובר בבעיה חשובה שצריך לטפל בה על ידי רופא.

השפעה על אנשים בכל רחבי העולם

אבנים בכליות הן בעיה בריאותית נפוצה מאוד המשפיעה על כ-50 מיליון אנשים ברחבי העולם. האבנים מורכבות מסידן ומינרלים אחרים. הם עלולים לגרום לסיבוכים חמורים אם לא מטופלים בזמן. לכן, חשוב להיפטר מאבן בכליות על ידי שימוש בתוכנית טיפול מתאימה. כולנו חווינו אבנים בכליות ואנחנו יודעים איך זה מרגיש. אנו יודעים שקיים סיכון להתפתחות אבנים בכליות ועלינו להיות מודעים לסימפטומים לאבנים לכליות.

כיום, אבנים בכליות הן בעיה נפוצה הפוגעת במיליוני אנשים בעולם. הם נגרמים מהצטברות של סידן וחומרים אחרים בכליות. זה יכול להוביל לבעיות בריאות חמורות כמו אי ספיקת כליות, קוליק כליות (כאבים בכליות), ואפילו מוות.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
בדיקת ראדון
לא כולם יודעים אך גז ראדון זהו גז שנמצא בהרבה מאוד מבנים וברמה מסוכנת. לא מרגישים את הגז עד שהוא פוגע....
קרא עוד »
דצמ 17, 2019
מתי יש לפנות לטיפול באורתרוסקופית ירך?
יש מצבים בהם טיפול באורתרוסקופית ירך הינו הטיפול האידיאלי לפתרון בעיות בירך. האם שיטה ניתוחית זאת...
קרא עוד »
פבר 24, 2022
החליפו כוס קפה אחת בכוס תה ביום
תה הוא משקה פופולרי מאוד בכל רחבי העולם. ישנם סוגים רבים של תה כמו תה ירוק ותה שחור. לכולם טעם וארומה...
קרא עוד »
אוק 12, 2022