ההיסטוריה של פרחי באך ואיך טיפול בפרחי באך יכול לעזור לי

טיפול בפרחי באך

מהי ההיסטוריה של פרחי באך וכיצד טיפול באמצעות תמציות פרחים יכול להשפיע על המצב הבריאותי שלי?

כאישה שסובלת מכאבי ראש על בסיס יומי גיליתי לאחרונה את היכולות של מטפלים בפרחי באך במרכז לרפואה הוליסטית של יעל קשי. לכן אם אתם סובלים מכאבים כרוניים, דלקות, מצבים נפשיים קשים ועוד חשוב שתדעו כי פרחי באך יכולים להוות עבורכם פתרון מושלם!

אבל מהי ההיסטוריה של פרחי באך?

פרחי באך החלו את דרכם במעבדתו של דר' באך הבריטי כבר בשנת 1930, בזמן שדר באך ביצע שלל ניסיונות בטיפול באמצעות השיטה. באך גילה כי ישנם 38 מצבים פיזיים שונים שעלולים להתרחש בגופם של בני האדם, כאשר סוגי צמחים הם כאלה שיכולים לסייע לפתרון בעיות רפואיות, תוך התאמה לכל מצב בריאותי והם יכולים להועיל עד מאד לבריאות הגוף.

בתהליך באך קטף ובדק שלל צמחים, פרחים, עצים ועשבים תוך שהוא בחן אותם, ממצה את התמציות, מניח אותם בשמש ומאדה אותם באמצעות מים.. התמציות התגלו כמועילות לאיזון הגוף שמירה על גוף בריא ונפש בריאה בעור שטפטוף טיפות מתמציות פרחי הבאך יכול להטיב עם כאבים כרוניים ושלל מצבים.

כיצד מכינים פרחי באך?

כידוע כיום יש מגוון רחב של פרחים מסוגים שונים, כאשר תמציות הפרחים מופקות כפי שהזכרנו משיחים, עצים, ניצנים פרחים ועוד. את התמציות משרה המטפל בקערה עם מי מעיין ומותיר אותם להתחמם תחת קרני השמש. לאחר הרתחת העלים מסננים את המים ומדללים באלכוהול, בזמן שנמצא מבחינה מדעית כי תמציות מסוג זה יכולות להועיל לאיזון הגוף.

באילו בעיות מטפלים פרחי באך?

בפרחי באך מטפלים בשלל מצבים בריאותיים כמו בדלקות, כאבי ראש, צינון, דיכאון וחרדות, כאבי פרקים ושרירים, פרחי באך מעולים לאיזון הגוף בזמן ההיריון, הם מסייעים לאזן את לחץ הדם, תוך שהם נמצאו יעילים בשלל תחומי רפואה ובטיפולי גוף נפש.

לסיכום, אם אתם רוצים לנסות טיפולים ברפואה שמלימה, ולנסות להפחית משימוש בתרופות מרשם ושאר תכשירים כימיים: חשוב להגיע לטיפול ולנסות באמצעות פרחי באך לאזן, לטפל ולהפוך את הגוף למערכת בריאה ושלמה.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך יודעים שיש אבנים בכליות? איך מאבחנים אותן?
אבן כליה היא חומר גבישי שנוצר בכליות. זה יכול לחסום את זרימת הנוזלים מהכליות ולהוביל לאי ספיקת כליות....
קרא עוד »
אוג 05, 2022
כאבי ראש
אנשים רבים סובלים מתופעה של כאבי ראש, דבר שעלול להיגרם ממגוון רחב של סיבות שונות. בחלק מהמקרים למשל,...
קרא עוד »
דצמ 17, 2020
קרם לחות – לשמירה על הלחות בגוף
חומרי לחות משמשים לשמירה על הלחות בגוף. ניתן למרוח אותם כתחליב, קרם לחות או שמן. קרמי הלחות מגיעים...
קרא עוד »
דצמ 19, 2022