עיניים צורבות, כך תטפלו בהן

עיניים צורבות היא מחלה נפוצה הפוגעת באנשים רבים. לעתים קרובות, זה נגרם על ידי גירוי ודלקת של פני השטח של העין. עיניים צורבות יכולות להיגרם מאלרגיות ומזהמים באוויר, עבודה עם מחשב שעות ארוכות וגורמים נוספים. התסמינים של שריפת עיניים כוללים: אדמומיות, נפיחות, גירוד או השקיה בעין, רגישות לאור וכאב.

ישנם טיפולים רבים לשריפת עיניים שיכולים לעזור להקל על התסמינים הללו. חלק מהטיפולים כוללים: טיפות עיניים/תמיסות לדלקת או לשיכוך כאב; מרכיבים משקפי שמש כדי לחסום מעט אור; שינה עם ראש מורם מצד לצד כדי לעזור לנקז עודפי נוזלים מהסינוסים; הימנעות בעדשות מגע בזמן שיש לך זיהום בעין; נטילת תרופות אנטי דלקתיות כגון איבופרופן או נפרוקסן נתרן (Aleve) אם יש לך אלרגיות או בעיות הקשורות לזיהום.

איך לטפל בעיניים צורבות?

עיניים אדומות צורבות יכולות להיגרם ממגוון גורמים. חשוב להכיר את הסיבות לצריבה בעיניים כדי שתוכל לטפל בהן בהתאם. עיניים צורבות הן אחד התסמינים הנפוצים ביותר שאנשים חווים. הסיבה השכיחה ביותר היא חשיפה לאור חזק, ואחריה אוויר יבש. סיבות אחרות כוללות אלרגיות, דלקות עיניים וטראומה בעיניים. ישנן דרכים רבות לטפל בעיניים צורבות בהתאם לגורם וחומרת התסמינים. זה כולל הרכבת משקפי שמש, נטילת משככי כאבים, הנחת עיניים לזמן מה או שימוש בטיפות עיניים או משחות. חשוב להקפיד על עיניים צורבות כדי שלא יפריעו לכם בחיי היום יום. צריבה בעיניים נגרמת לרוב על ידי עדשת מגע. אם העין שלך מרגישה חם, ייתכן שאתה חווה אי נוחות מתגובה אלרגית או אם אתה לובש מגע לפרקי זמן ממושכים. צריבה בעיניים יכולה להיגרם גם מחשיפה לאור שמש או לאור פלורסנט, אוויר יבש, דלקות עיניים כמו דלקת הלחמית וטראומה בעיניים כמו התנגשות במשהו או חבטות בפנים.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
חשיבותו של חיסון המרובע אצל חתולים
החתול היא חיית מחמד נהדרת למרות שקיים חשש די טבעי אצל אותם האנשים שגדלו רק כלבים עד עכשיו ולא ממש יצא...
קרא עוד »
ינו 27, 2019
מה ההבדל בין טיפול דינמי לטיפול קוגניטיבי התנהגותי?
כיום, תוכלו למצוא שיטות טיפול רבות. כך אחת מעלותיה וחסרונותיה, אולם השאלה הגדולה היא כמובן מה מתאים...
קרא עוד »
מאי 25, 2021
בעיות שונות בהן מטפלת ההומאופתיה
הומאופתיה מציעה מענה טיפולי למגוון מצבים ומחלות. מרבית המטופלים פונים לקבל טיפול הומאופטי בשלב בו הם...
קרא עוד »
ספט 08, 2019