שוב כואב לך שם למטה? מה זה יכול להיות?

הקפאת ביציות

איבר המין הנשי הוא אחד מהאיברים הכי מתוחכמים והכי מעניינים בגוף האדם. במיוחד כאשר אתן מתמודדות עם אתגרים, בעיות או כאבים, אפשר לפעמים להסביר בדיוק מאיפה מגיע הכאב ואיך הוא משפיע על המערכות הגופניות שלך. במצב שבו את מתמודדת באופן קבוע מכאבים פסק חשוב לבצע בדיקה מקיפה ולראות רופא שיכול לעזור לך להבין את המקור לבעיה. יחד עם זאת, ישנן שלוש בעיות נפוצות מאוד שיכולות להשפיע על האופן שבו מערכת הרבייה הנשית משדרת כאבים בשאר הגוף.

שלוש סיבות להיווצרותם של כאבים ווגינליים 

  1. כאבי מחזור קשים מאוד, שלא אובחנו על ידי הרופא. כאבים אלו בליווי דימומים מאסיביים יכולים להוות סכנה בריאותית של ממש, אם לא מטופלים כראוי.
  2. מחלות גנטיות שקשורות למערכת הרבייה, כמו שחלות פוליציסטיות אשר במקרים רבים באות לידי ביטוי קודם כל ברמת כאב גבוהה מאוד של המטופלת. אבחון מוקדם ונכון של התופעה יכול להקל משמעותית על רף הכאבים ובהתאמה לשפר את איכות החיים שלך.
  3. גידולים או מחלות אוטואימוניות אחרות, בהן הגוף תוקף את עצמו וצריך לשים לבעיה סוף.
  4. סובלת מכאבים בזמן קיום יחסי מין? יתכן ואת סובלת מוסטיבוליטיס, אך ניתן לטפל בכך. קראי על טיפול לוסטיבוליטיס באתר של יעקב בורנשטיין.

טיפול נכון מתחיל בביקור אצל רופא מוסמך

כל מה שאת צריכה לעשות כדי לדעת איך להתמודד עם התופעות שאת מרגישה, הוא לפנות ויפה שעה אחת קודם, לעזרתו של רופא נשים מומחה. הידע והניסיון של רופא הנשים יכולים להציל אותך, או לכל הפחות לשפר את איכות חייך, אבל גם לענות על כל מיני שאלות שקשורות למצב הבריאותי שלך, ואף פעם לא ידעת איך לקבל עליהן מענה. אז קחי את הזמן וחפשי את רופא הנשים שיכול להיות לך למקור מידע מוסמך ואמין.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
סטטוסקופ למכירה
מחפשים סטטוסקופ לקליניקה הרפואית שלכם? רוצים להיות בטוחים שאתם קונים את הציוד הרפואי שלכם מספק מורשה...
קרא עוד »
אוק 31, 2021
במה אדע כי אירשנה? ירושת הארץ בחכמת הקבלה
שאלת אברהם אבינו על ירושת הארץ כאשר הקב''ה הבטיח לאברהם אבינו, שזרעו ירש את הארץ אברהם שאל: "במה אדע...
קרא עוד »
ספט 29, 2022
דוגמאות לתאונות ילדים
ילדים משתוללים, מטפסים וגם חושפים את עצמם ללא מעט סכנות. יש פגיעות ברמות שונות וסוגים שונים של נזקים...
קרא עוד »
אוק 03, 2019