איך לרדת במשקל

איך לרדת במשקל

איך לרדת במשקל

המראה החיצוני הוא אחד הדברים החשובים ביותר בעידן שלנו. זהו כרטיס הביקור שלנו ולמעשה אין הזדמנות שנייה לייצר רושם ראשוני חיובי. זה נכון לגבי מפגשים חברתיים, ראיונות עבודה ועוד נסיבות שונות שבהם אנחנו פוגשים אנשים חדשים. מראה מוקפד הוא משמעותי בכל מצב בחיינו וחלק בלתי נפרד מכך הוא המשקל שלנו. משקל תקין חשוב לא רק לשמירה על מראה ייצוגי אלא גם לבריאות.

 

משקל עודף- צרה של ממש

ידוע שמשקל עודף עלול לגרום למחלות נלוות כמו סכרת, בעיות לב, בעיות אורתופדיות ובעיות במערכת העיכול. אם לא די בכך, משקל עודף מקשה על הגוף לתפקד ולאט לאט כל מערכותיו קורסות בזו אחר זו. משקל עודף הוא בעל חשיבות גם מבחינה רגשית, ועל כך יעידו רבים שסובלים מעודף משקל. כל כניסה לחנות בגדים, כל אירוע חברתי, יציאה לים או לבריכה- כל אלו עלולים להיות מאתגרים במיוחד עבור מי שסובלים מעודף משקל. נשאלת השאלה מה עושים? איך יורדים במשקל בצורה יעילה ובטוחה בלי לפגוע בבריאות?

 

איזה דיאטות יש בשוק?

ירידה במשקל אינה דבר של מה בכך. יש לא מעט אופנות ודיאטות בשוק והבחירה ביניהן לא תמיד קלה. לכאורה העיקרון פשוט- הפחתה בכמות האוכל עשויה להוביל לירידה במשקל, אולם בפועל חשוב לא רק לדעת כמה לאכול אלא גם מה לאכול. בנוסף, יש להקפיד על תפריט מותאם ומאוזן שיכלול את כל הרכיבים שהגוף צריך. לכך נוסיף גם את המטען הפסיכולוגי של סוגיית הירידה במשקל, מה שהופך את הכל למורכב עוד יותר.

 

מילת המפתח לשאלה איך לרדת במשקל היא אפוא ליווי מתאים. דיאטנית שתבנה לכם תפריט ותוכל לייעץ ולעודד אתכם, קבוצת תמיכה, ליווי רגשי מתאים, מאמן כושר גופני- כל אלו עשויים לסייע לכם בירידה במשקל לא רק לטווח הקרוב אלא גם לטווח הרחוק. המעטפת הזו מאפשרת להתמודד עם כל האתגרים שקשורים בירידה במשקל- הפיזיים, הגופניים והרגשיים.

 

היופי שבתהליך

חשוב להדגיש שירידה במשקל היא תהליך, ולכן חשוב להבין שמדובר על לא פחות ממסע חיים. ירידה איטית ומתונה שמלווה בשינוי אורח חיים עדיפה משמעותית על ירידה מהירה שעלולה להיות חרב פיפיות משום שבמהרה נעלה שוב את כל המשקל שירדנו.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
היכן ניתן למצוא שותפים לתהליך הורות משותפת?
אנשים רבים אינם מודעים לתהליך ההורות המשותפת. הם עשויים לחשוב שזו דרך לשלב שני משקי בית שונים לאחד. עם...
קרא עוד »
ינו 13, 2023
עקירת שן – כל מה שאתם צריכים לדעת על עקירת שיניים
עקירת שן היא הרבה פעמים פעולה לא נעימה במיוחד שתפקידה הוא להוציא שן זו או אחרת לאחר אבחנה על מנת לאפשר...
קרא עוד »
אפר 04, 2022
הסבר על אוטיזם
למידע נוסף אודות טלי אגנור אנחנו שומעים הרבה מאוד על אוטיזם בשנים האחרונות, בין אם זה דרך כתבות...
קרא עוד »
יול 24, 2019